انتظامی از نگاه آصفی

حمیدرضا آصفی به برخی از اقدامات حسین انتظامی در مدت چهار سال فعالیت در معاونت مطبوعاتی اشاره و از او به عنوان «فردی از جنس رسانه، همراه با رسانه و حامی رسانه» یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان و مشاور امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال در یادداشت خود برای حسین انتظامی آورده است:

«برای این کمترین که نزدیک به چهل سال است که به نوعی دستی بر آتش رسانه داشته‌ام، دکتر حسین انتظامی فردی است از جنس رسانه، همراه با رسانه و حامی رسانه.

از ابتدای فعالیت خود در ستاد تبلیغات از سال ۵۹ تاکنون با کنشگران رسانه‌ای کم و بیش آشنا هستیم. حسین انتظامی در رفتار حرفه‌ای خود، بسیار متوازن و حتی‌المقدور فارغ از دسته‌بندی و گرایشات خطی است.

فردی به شدت اخلاق‌محور و با صبر و حوصله مثال‌زدنی که لازمه کار در عرصه رسانه است. بسیار خلاق که کمتر از خود واکنش عصبی نشان می‌دهد و احساسات بر فعالیت حرفه‌ای او غالب نیست.

حسین انتظامی در مدت چهار سال فعالیت خود به اقدامات مهمی دست زده است که فقط به ذکر سه نمونه از آن اشاره می‌کنم.

۱- تسریع در امر واگذاری مجوزها، الکترونیک کردن آن‌ها و پرهیز از تطویل در پروسه این امر مهم. به گونه‌ای که انجام امور اکنون به ثلث زمان و یا حتی کمتر تقلیل پیدا کرده است.

۲- شفافیت در پرداخت یارانه مطبوعات به گونه‌ای که عدالت و ضابطه جایگزین رابطه گردد.

۳- فعال‌تر کردن دیپلماسی رسانه‌ای تبادل هیات‌های رسانه‌ای با کشورهای مختلف و استفاده از ظرفیت گسترده رسانه‌ها در تأمین منافع ملی. موارد دیگری نیز می‌توان برشمرد که صرفا به این نکات اشاره گردید.

برای دکتر حسین انتظامی مدیر کارآمد رسانه در هر کجا که باشد آرزوی توفیق کرده. ان‌شاءالله خدمات بیشتری برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. والسلام»

حسین انتظامی چند روز قبل با توئیت مطلبی، از جایگزینی محمد سلطانی‌فر به جای او در سمت معاونت مطبوعاتی خبر داده است.

پایان پیام

کد خبر : 63488 ساعت خبر : 2:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63488
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات