انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای

سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای ایران در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه سواد رسانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و ارتباط و همکاری بین مراکز فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی، علمی و پژوهشی که به ارتقاء کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های کلی جامعه درخصوص سواد رسانه‌ای منجر می‌شود، تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه ای ایران منعقد شد.

در این نشست مشترک مسعود بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه به کلیت آموزش و بومی‌سازی سواد رسانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های مشترک رسانه‌ها برای تحقق ارتقاء سواد رسانه‌ای در جامعه تاکید کرد.

همچنین محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران به لزوم تداوم این همکاری‌ها در انجمن سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: در حال حاضر انجمن سواد رسانه‌ای ظرفیت و توانایی جلب مشارکت تمام موسسات آموزشی و فرهنگی برای این امر مهم را داراست.

در این نشست مقرر شد از فیلم‌های برتر جشنواره فیلم فجر که دارای محتوای سواد فضای مجازی هستند توسط سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای ایران تقدیر شود.

پایان پیام

کد خبر : 64815 ساعت خبر : 11:56 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64815
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات