اپ سینمادان رسما در کافه بازار افتتاح شد

اپ «سینمادان» مطمنا می‌تواند برای علاقه‌مندان به سینما مفید باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، با توجه به نقش روزافزون برنامه‌های تلفن همراه در زندگی مدرن و میزان استفاده و دلبستگی کاربران به این وسیله همیشه در دسترس، همچنین فرصت محدود اکثر مردم برای مطالعه تصمیم گرفتیم برای علاقه‌مندان سینما فرصتی فراهم آوریم تا نیاز‌های عمده خود را بتوانند در این برنامه جستجو کنند.

این اپ شامل بخش‌هایی همچون جشنواره فیلم فجر، آشنایی با دفا‌تر سینمایی، آموزش شامل زیر مجموعه (آیا می‌دانید، سخنان بزرگان، نکات فیلمنامه، نکات کارگردانی و اصطلاحات سینمایی) با پرداخت درون برنامه در اختیار علاقه‌مندان است. شناخت جشنواره‌ها و اخبار سینمایی بخش‌های دیگر این برنامه را تشکیل می‌دهند. سازندگان این برنامه قصد دارند در نسخه‌های بعدی امکانات بیشتری همچون فروشگاه محصولات فرهنگی، معرفی سینماگران جوان و چند بخش متنوع دیگر به آن اضافه نمایند.

 این برنامه (اپ) توسط سید غلامرضا نعمت‌پور فیلمساز و دانشجوی کار‌شناسی ارشد تهیه کنندگی سیما، بابک مالمیر مدرس و گرافیست و مرتضی قربانی مهندس رایانه تولید خواهد شد. در نسخه‌های آتی برنامه بخش انگلیسی برنامه توسط لاله روزگرد مترجم و مدرس زبان انگلیسی به روز خواهد شد. هنرمندان فیلمساز، دست اندرکاران و علاقه‌مندان سینما، دانشجویان، هنرجویان سینمای جوان و مراکز فیلمسازی می‌توانند مخاطب اصلی این برنامه باشند. سینمادان را می‌توانید از طریق لینک زیر از کافه بازار دانلود کنید.

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.puzzley.cinemadan46940&ref=share

پایان پیام

کد خبر : 73019 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=73019
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات