بمیرم سی دالکت روله

بمیرم سی دالکت روله

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: کشته شدن جوانان همشهری‌ام را در اعتراضات دیروز دورود تسلیت می‌گویم.

ملاک برای من به عنوان خبرنگار در این حادثه، گفته‌های مسئولین و گفت‌وگوی خودم با بچه‌های دورود و پرسنل پزشکی شهر است. و تا این لحظه آن چه به دست آورده‌ام این است که شلیک از سمت موتورسواران بی‌هویت و غیر نظامی و انتظامی انجام شده است. اما… اما من برای احقاق حق مردم راهی جز خبرنگاری نمی‌شناسم و بلد نیستم. من صبح‌ها که برمی‌خیزم از لرستان می‌نویسم و شب‌ها که می‌خوابم خواب لرستان می‌بینم. من خوب می‌دانم در لرستان چه خبر است. در شهرها و روستاهایش. درد بیکاری جوانان را در خانواده خودم در خرم‌آباد می‌بینم و درک می‌کنم و سعی می‌کنم با مطالبه‌گری و نوشتن درباره این موضوعات به مردم کمک کنم.

تلاش همه خبرنگاران لرستانی همین است، رسیدن به خواسته‌ها در آرامش. می‌دانم این همه سال رکورددار بیکاری کشور بودن، چقدر بد است. معنی شعار ایما همه بیکاریم را بهتر از هر کسی می‌دانم. پس از همه دوستان و همشهریانم می‌خواهم آرامش را در دورود حفظ کنند و نگذارند اتفاق تلخ‌تری بیفتد.

بمیرم سی دالکت روله

ما در دورود مشکلات عدیده‌ای داریم. از محیط زیست گرفته تا کار و اوضاع شهر و کارخانه‌ها. برای حل این مشکلات نیاز به فضای آرام داریم. شما بهتر از من می‌دانید که تنش خیری برای ما ندارد و ادامه آن به صلاح مردم نیست. دقت کنید، صلاح مردم و کار برای مردم، نیازمند فضای آرام است. اگر فضا آرام نبود تا به حال جاده آسفالت به دریاچه گهر کشیده بودند. پس لطفا آرامش را حفظ کنید و به تهییج کانال‌های تلگرامی گوش نکنید.

می‌دانم عباراتی مانند لر به پا خواست یا لر قیام کرد چه قدر می‌تواند آدم را به هیجان بیاورد. من هم مانند شما د شنگ و گله زلم نمی‌ره، اما امروز لر باید اعتدال و آرامش را حفظ کند تا بشود حق آن جوان نخبه نورآبادی را مطالبه کرد که در فقر زندگی می‌کند.
ما نمی‌گذاریم یاد جوانان دورود فراموش شود. راهش اما ادامه دادن به تنش نیست. لطفا به ما خبرنگاران اعتماد کنید.

سیقه سر همه‌ برارونم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 66721 ساعت خبر : 2:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66721
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات