تئوری جدید درمان رایگان

تئوری جدید درمان رایگان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم پرهیز از انجام کارهای نمایشی، گفت: «من موافق درمان رایگان حداقل در حوزه دندانپزشکی و بیماری‌هایی به جز بیماری‌های صعب‌العلاج نیستم؛ چراکه نباید مردم را تشویق کنیم تا از خود مراقبت نکنند.»

در واقع درمان باید لاکچری باشه، یعنی بشه از تشخیص تا روند درمان رو با خیال راحت با هشتگ لاکچری طبقه‌بندی کرد. در طول درمان بیمار نباید احساس کنه که کم‌کاری از طرف کسی غیر خودش بوده، مثلاً وقتی داروتون رو پیدا نمی‌کنین باید بلافاصله از بستگانتون بخواین تا با پست پیشتاز اونها رو از خارج براتون بفرسته، مشکل شما در واقع مشکل شماست نباید بقیه رو درگیرش کنین.

در طول روند درمان هزینه هتلینگ بیمارستان رو با هزینه هتل ۵ ستاره چک کنین که کمتر نباشه وگرنه امتیاز این بخش رو نمی‌گیرین و از این مرحله بالا نمی‌رین و شما جز اون‌دسته آدم‌های خاص با درمان نمایشی طبقه‌بندی می‌شین. اگر خدای نکرده قصد درمان نمایشی داشتین حتماً صندلی‌ها ۳ ردیف اول رو پیش‌فروش کنیم، از داشتن اسپانسر و حامی مالی مطمئن باشین و قبلش پی نداشتن بیمه تکمیلی رو به تنتون بمالید.

تئوری جدید درمان رایگان

برای اونهایی که درمان نمایشی دارن، وای‌فای و وسیله ایاب‌ذهاب دم در بیمارستان هست، شما می‌تونین با دو تا سرم ب‌کمپلکس از مزایای بسته‌های درمان نمایشی با لایک‌خور بالا و کامنت‌های سازنده استفاده کنین. اگر مشکلتون در حوزه دندون‌پزشکی هست بدونید که غیر از دفترچه بیمه معتبر به دو تا ضامن با گواهی کسر از حقوق هم احتیاج دارین، عوضش می‌تونین با لیمینت‌ها و کامپوزیت‌های ما عکس‌هایی با لایک‌خور بالا در شبکه‌های مجازی داشته‌باشین و با جذب اسپانسر و حامی مالی این هزینه‌ها رو سرشکن کنین و در پایان لیست جدیدی از بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص ارائه می‌دیم که با توجه به پیشرفت علم دیگه تو اون لیست خبری از سرطان، ام‌اس و هموفیلی و بیماری‌های کلیوی و خپایت و ایدز نیست، یعنی شما خودت رو بذار واسه اینکه برای هر بیماری باید کلی هزینه کنیم و درمان رایگان هم به خاطره‌ها پیوسته.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 66953 ساعت خبر : 7:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66953
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات