«خط بریل» با همت عالی به روی صحنه می‌رود

نمایش «خط بریل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شیخوند یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۹ به نفع تأمین فرصت‌های آموزشی و بهداشتی برای کودکان نیازمند موسسه خیریه ایلیا روی صحنه خواهد رفت.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی نمایش، «خط بریل» که پس از اجرا در مجموعه تئاتر شهر از ۱۴ دی در پردیس تئاتر تهران روی صحنه رفته است، درامی کاملاً زنانه است  و به معضلات اجتماعی زنان می‌پردازد. این نمایش با بازی دریا نظری، مهدی شیخوند، علی خونساری  و فهیمه گردان بازیگران روی صحنه رفته و پرویز پورحسینی، سیامک صفری و لوون هفتوان نیز بازیگران ویدئویی‌اش هستند.

این نمایش تا ۲۸ دی هر شب از ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تماشای آن می‌توانند از تیوال بلیت تهیه کنند.

گفتنی است که موسسه  خیریه ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان (ایلیا) در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه بر پایه بهبود ارتقای کیفیت زندگی کودکان نیازمند حمایت‌های ویژه نظیر کودکان کار و خیابان و کودکانی که فقر و خشونت خانوادگی را تجربه می‌کنند از طریق تأمین فرصت‌های آموزشی و بهداشتی بنیاد نهاده شده است.

«ایلیا» از بدو تأسیس تاکنون توانسته است بیش از ۱۰۰۰ کودک و همچنین خانواده‌های کودکان نیازمند حمایت‌های ویژه را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد. هدف موسسه تأمین نیازهای اساسی کودکان نیازمند حمایت‌های ویژه از قبیل تغذیه، پوشاک، آموزش، حمایت‌های اجتماعی، مراقبت‌های بهداشتی و از همه مهم‌تر نیازهای عاطفی آنان است تا مجبور به اشتغال در راههای نامناسب و غیرتخصصی و ازدواج‌های زودهنگام نگردند و با ترک تحصیل از کسب آگاهی و رشد اجتماعی خود بازنمانند.

 

پایان پیام

کد خبر : 68709 ساعت خبر : 8:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=68709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات