درد دل عشقی ممنوع

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به لطف رسانه این روزها ابعاد جدیدی از زندگی هنرمندانمون رو می‌بینیم. گاهی حجم اعترافات این دوستان اونقدر زیاده که کلاً دگمه پاور رو می‌زنیم و ری‌استارت می‌کنیم. به این اعترافات، چند وقتیه که اعترافات عشقی هم اضافه شده. یعنی از من فلانی رو خیلی دوست داشتم ولی نذاشتن با هم بمونیم شروع می‌شه و به وقتی برگشتم جام پر شده‌بود یا اینکه قصدش ازدواج نبود و فریبم داد، ختم می‌شه.

ما هم دلمون می‌خواد این ارتباط تماشاگر و سلبریتی‌ش حالا حالا باقی بمونه اما متأسفانه درکش برای خیلی‌ها سخته. این خیلی‌ها شامل چند گروه مشخص تو فضای مجازی کشور هستن. اول گروه قضاوت نکنیم‌ها، این‌ها تو بیوگرافی‌شون درشت با فونت تاهوما ۲۶ نوشتن که قضاوت نمی‌کنن، ولی زیر هم پست‌های اعتراف‌گونه این جملات رو می‌بینیم، حتماً یه سوتی دادی، حالا خوبی رفتی تو درودیوار و این‌قدر خودت رو می‌گیری؟ لابد آدم نبودی…

دسته دوم همدردها، این‌ها به طمع لایک و کامنت دو ورژن جانسوزتر از داستان سلبریتی محبوبشون رو آپلود می‌کنن و بعد یه کامنت خاص زیر پست همون سلبریتی می‌ذارن که همه داستان این سلبریتی رو بیا تو صفحه من بخون، بدو تا مجبور نشدم پاکش کنم.

دست سوم هم آدم‌های مجازی هستن که دنبال کیس مناسب برای ازدواج همه‌جا هستن، یعنی طرف قصه شکست عاطفی‌ش رو تعریف می‌کنه، ۲۵ مورد اون زیر شماره گذاشتن که جوونی هستم پزشک، ساکن فرمانیه، شولت کروت ۲۰۱۹ دارم، قصد ازدواج با اقامت در اسکاندویناوی و ویزای شینگن…هزینه عوارض خروجتون هم با خودم. لطفاً تماس بگیرین. یکی نیست به اینها یادآور بشه که اون‌وقتی ازدواج‌ها با صلاحدید بزرگ‌ترها صورت می‌گرفت هر ساعت ۲۱ طلاق ثبت می‌شد چه برسه به اینکه این جوری بخوایم ازدواج کنیم! بعد از همه این داستان‌ها هم یه دلخوری بین طرفدارها و سلبریتی پیش میاد بالاخره یکی‌شون ریپورت؛ بلاک میشه و یکی‌شون هم مجبور می‌شه دی‌اکتیو کنه و برگرده سر پروژه‌های کاری‌ش.

برای همین به سلبریتی‌های عزیر پیشنهاد می‌کنیم که درد دل‌های عشقی رو بذارن واسه وقتی که زیرساخت‌هاش در کشور فراهم بشه تا قبل از اون به همون معاشرت عادی با طرفدارانشون بپردازن!

پایان پیام

کد خبر : 65299 ساعت خبر : 9:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65299
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات