در دوره احمدی‌نژاد گله‌ای از گرانی وجود نداشت

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: برای این که بدانیم اوضاع اقتصادی مردم در دوره آقای احمدی‌نژاد چگونه بود که برای گله از گرانی تجمع نمی‌کردند با برخی از مردم ایران گفت‌وگو کرده‌ایم و آنها از آن دوره گل‌وبلبل برای ما گفته‌اند.

آقا نادر پارک‌بان گفت: یادش بخیر. در آن دوره همه مردم ماشین‌ خارجی داشتند. یادم هست که روزها می‌شد که پراید نمی‌دیدم. خودم هم یک x6 آلبالویی داشتم که با پول اولین یارانه خریدم. الان ولی اوضاع بد شده است. من شب‌ها گرسنه می‌خوابم. در آن دوره خیلی به پارک‌بان اهمیت می‌دادند.

خانم پروین خانه‌دار: با این که شوهرم دربان بود اما خانه ما دویست متر بود و استخر هم داشت. من سال۱۳۸۴ ۹۰ کیلو بودم اما بعدش ۳۶ کیلو شدم و هر روز ورزش می‌کردم و در استخر شنا می‌کردم. حالا اما ۱۳۶ کیلو شده‌ام و شوهرم همچنان دربان است. در آن دوره خیلی به زنان اهمیت می‌دادند.

آقا ولی رفتگر گفت: آن دوره هر روز صبح ما را از خانه با ماشین به محل کار می‌بردند و قبل از جارو کشیدن مبلغی به عنوان سپاس از رفتگر به حساب‌‌مان می‌ریختند و بعد از کار هم با یک گونی برج ایرانی ما را به خانه برمی‌گرداندند. خانه‌ای که در فرمانیه تهران دارم از همان دوره است. در آن دوره خیلی به رفتگران اهمیت می‌دادند.

آقا مجید معلم به ما گفت: یادش بخیر من آن دوره تمام تابستان را در خارج از کشور مشغول عشق و حال بودم. یادم هست اول مهر که می‌شد به ما ۵۰ میلیون تومان به عنوان تشکر از زحمات چند ساله می‌دادند تا با روحیه به بچه‌ها درس بدهیم. روحانی اما برای ما چه کرده است؟ در آن دوره خیلی به معلم‌مان اهمیت می‌دادند.

خانم مهری بازرگان: در آن دوره ما فقط از واردات، پول و نان حلال درمی‌آوردیم. اما حالا مجبوریم کالای قاچاق وارد کنیم. آن وقت‌ها نیاز به حضور در خیابان نبود. در آن دوره خیلی به بازرگانان اهمیت می‌دادند.

گدا از تهران: قبل از دوره احمدی‌نژاد گدا بودم اما در تمام آن هشت سال مدیرعامل بودم و حقوقم ماهی ۱۲ میلیون تومان بود. بعد از روحانی دوباره گدا شده‌ام. در آن دوره خیلی به گدایان اهمیت می‌دادند و گدایی در کشور برچیده شده است. چند نفر از دوستان گدای من بر اثر رفاه بسیار فوت کردند چون در برخی ماه‌های سال رفاه خیلی زیاد می‌شد و جسم ملت تحملش را نداشت.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 66496 ساعت خبر : 4:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66496
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

متاسفم براتون که به خاطر قدرت
حاضرید فشار اقتصادی بر مردم رو انکار و از اون بدتر مسخره کنید
یعنی حالا وضع مردم خیلی خوبه
نه شما دارین از رانت استفاده میکنید
و اوضاعتون رو به راهه