سامانه‌های نمایشی تقدیم می‌کنند

سامانه‌های نمایشی تقدیم می‌کنند

پایگاه خبری گلونی، الهام فخاری؛ رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش از عدم کارآیی مناسب سامانه ۱۳۷ در شهرداری گلایه کرد و گفت: «سیستم گزارش‌گیری سیستم ۱۳۷ کارآ نیست، وقتی اختلالی در ساعات غیراداری رخ می‌دهد، بررسی آن به ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده موکول می‌شود که این ضد اهداف سازمان است.»

البته ناکارآ بودن مهم‌ترین امتیاز سامانه‌های مختلفه. اصلاً این سامانه‌ها برای این ساخته می‌شن که شما تو هزارتوی اپراتورهای مختلف جا بمونین و صد البته مزایای زیادی هم دارن. مهم‌ترین امتیازشون اینه که شما رو صبورتر می‌کنن شما فکر نمی‌کنین ۲۰۰ نفر پشت‌سر آدم تو صف بانک باشه همیشه آدم عصبانی و کلافه می‌شه و قید کار بانکی رو تو اون‌روز می‌زنه ولی وقتی ۲۰۰‌نفر پشت خط تو صف یه سامانه باشن آدم یاد می‌گیره، صبر کنه، هوش موسیقایی‌ش رو بالا ببره، یادش بیاد که این آهنگ‌های انتظار مال تیتراژ کدوم فیلم‌هاست.

سامانه‌های نمایشی تقدیم می‌کنند

در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم که مدیران این سامانه‌ها اون ۲۰۰ نفر رو دو به دو یا سه به سه بهم وصل کنن تا از معضلاتشون با هم حرف بزنن شاید تونستن از دانش هم استفاده کنن و چون ظاهراً قرار نیست این سامانه‌ها مشکلات آدم رو حل کنن و از همین تریبون از همه سامانه‌هایی که راه‌به‌راه بهمون پیامک می‌دن تشکر می‌کنیم اونقدری که اونها آمارمون رو می‌گیرن بابا و مامان‌هامون نمی‌گیرن. ما خیلی دوست داریم که گاهی یه پیامک از روند پیشرفت رسیدگی به معضلاتمون تو این سامانه هم بگیریم اما این جور وقت‌ها ظاهراً سامانه مورد نظر معاشرتش با ما رو قطع می‌کنه.

ظاهراً این سامانه هنوز نتونسته حجم این همه مشکل رو یه‌جا هضم کنه، آلودگی هوا، ترافیک و بحران‌های شهری، معضلات حمل‌ونقل عمومی. البته خانم فخاری هم عرض می‌کنیم که ۴۸ ساعت برای شنیدن یک مشکل زمان ایده‌آلیه. این همون زمانیه که تو ستادهای بحران تازه بعضی‌ها متوجه مشکل می‌شن تا به‌خودشون بجنبن و براش راه‌حل نصفه و نیمه پیدا کنن یه دو ماهی طول می‌کشه، این‌قدر سخت نگیرین به این سامانه‌ها یه‌وقت دیدی ناراحت شدن و دیگه قرعه‌کشی‌هاشون رو برداشتن!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 64301 ساعت خبر : 4:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64301
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات