سلبریتی‌های مجازی در کمین هستند

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سلبریتی‌ها دغدغه‌های مهمی دارن، مثل یکیش اینه که قد همسرشون چقدره، البته اگر ما هم از صبح تا شب زیر ذره‌بین مطبوعات بودیم و آدم مشهوری هم بودیم می‌تونستیم به جز معیشت و بی‌کاری دغدغه‌های جدیدتری هم داشته‌باشیم. الان فوقش از این ناراحت می‌شیم که چرا تو مراسم عروسی فلانی دعوت نشدیم. البته در این حوزه می‌تونیم با سلبریتی‌ها رقابت کنیم، یعنی اونها هم کافیه که یکی تو حد و اندازه‌های خودشون برای یه جشن اکران، فرش قرمز یا نمایش خصوصی فلان فیلم دعوتشون نکنه می‌تونن به چشم بر هم زدنی با نقدهای مغرضانه، طرف، فیلم و تئاتر و همه دغدغه‌های فرهنگی‌ش رو نابود کن.

بعضی‌هاشون مخصوصاً با هم تو همین حوزه کل کل می‌کنن تا یه مدت تیتر خبرها باشن. بالاخره این روزها دست زیاد شده و سلبریتی‌های مجازی همچین نیم‌خیز برداشتن که جای سلب‌های حقیقی رو هم بگیرن، یعنی شما ممکنه با ۵ تا جایزه سیمرغ هم به خودت بیای و بینی توجه مردم به اون بابایی که ازت داب‌اسمش می سازه به مراتب بیشتر از خودته.

برای همین که جنجال‌سازی سلبریتی‌ها هم یه داستان جدیده که ما خیلی از چند و چونش سر در نمیاریم اما می‌دونیم که هم حس فضولی مای خواننده اخبار زرد رو راضی می‌کنن و هم برای خودشون نون و آب داره. به‌هر حال اگر دیدین که کسی داشت از همسرش و سجایای اخلاقی و ظاهری‌ش تو صفحه شخصی‌اش خیلی تعریف می‌کنه و هی بهتون کُد می‌ده، هول نشین اصلاً با شما نیست داره به قول مجازی‌ها هوایی می‌زنه برای یه آدم مهم دیگه؛ یعنی فکر نکنین طرف تو ملاک‌های انتاب همسر سلیقه شما رو هم لحاظ کرده، نه عزیزمن اینجوری‌ها نیس، یه‌جایی یه دعوایی شده که از وسط‌های راه به مجازی کشیده، اون‌وقت اون سلبریتیه داره اون آدم رو تو مجازی به اصطلاح ادب می‌کنه، یه‌جوری هم این کار رو می‌کنه که شما اول فک کنی با خودته بعد تا مدت‌ها دغدغه‌ات این باشه که یعنی این تیکه رو الان به کی انداخت و زندگی‌ت رو تعطیل کنی و بگردی پی مخاطب خاص اون پُست خاص!

پایان پیام

کد خبر : 68603 ساعت خبر : 8:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=68603
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات