سومین جلسه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزش نگارگری در سعدآباد برگزار می‌شود

سومین جلسه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزش نگارگری موزه استاد فرشچیان واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد به  «آموزش تکنیک تاش در نگارگری سنتی و معاصر» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، این جلسه روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۹۶ ساعت ۱۰ تا ۱۴ در محل این موزه با اجرای بهمن شریفی برگزار می‌شود که شامل گفتمان تخصصی، پرسش و پاسخ و کارگاه عملی آموزش تکنیک تاش (تشریح آن و آموزش انواع آن)، آموزش اجرای انواع برگ و ورک شاپ یک نمونه پرنده خواهد بود.

شریفی متولد ۱۳۴۶ و مدرس دانشگاه سوره، دانشگاه هنر الزهرا، دانشگاه‌های علمی و کاربردی، و داور یا برگزیده ده‌ها مسابقه کشوری است و شرکت در بیش از ۴۰ نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

موزه استاد محمود فرشچیان اقدام به برپایی سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و رایگان آموزش نگارگری به صورت یک جلسه در هر ماه با دعوت از صاحب نظران و استادان نگارگری و تذهیب ایران کرده است و گفتگو، نقد و هم‌اندیشی در خصوص موضوعات گوناگون نگارگری و نیز آموزش و ورک شاپ عملی این رشته از برنامه‌های نشست‌های مذکور خواهدبود.

علاقه‌مندان برای حضور در دولین جلسه از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی آموزش نگارگری موزه فرشچیان می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۹۳ خانم اسدالله، ثبت نام کنند.

پایان پیام

کد خبر : 68403 ساعت خبر : 3:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=68403
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات