شاهکاری به نام پوستر جشنواره تئاتر فجر

شاهکاری به نام پوستر جشنواره تئاتر فجر

پایگاه خبری گلونی   محسن حسینی‌خواه: پوستر جشنواره تئاتر و فیلم فجر جوریه که همیشه از خود جشنواره فجر بیشتر خبرساز می‌شه. این احتمالا از شگردهای مسئولان برگزاری جشنواره باشه که پوستر رو جوری طراحی می‌کنن که خیلی خبرساز بشه و همه نگاه‌ها بیاد به سمت جشنواره.

به اعتقاد مسئولان جشنواره فجر any publicity is good publicity” ” و این یعنی که هرکاری واسه تبلیغ خوبه. حالا ممکنه مثه پارسال کپی‌ها رو بریزن تو پوسترا یا مثه امسال ایموجی‌ها رو بریزن تو پوسترا، که فرقی نمی‌کنه. قباد شیوا گرافیست مطرح و پرسابقه کشورمون هم گفته که: «این پوسترها نشانی از شکوه این هنر ندارند و چیزی مانند بازی‌های کامپیوتری را نشان می‌دهند. به نظرم این پوسترها برای تبلیغ آتاری بسیار مناسب‌اند.» با این تفاسیر آقای شیوا احتمالا طراح بازی و بازیگری رو با بازی کامپیوتری اشتباه گرفته. البته شرکت آتاری هم بعد از این اتفاقات طی بیانیه‌ای از این پوسترا اعلام برائت کرده و گفته که ما رو وارد این بازیا نکنید. یه نظریه‌ دیگه‌ای هم که مطرحه اینه که احتمالا طراح هیچ وسیله‌ای دم دستش نبوده و اینارو توی استوری اینستاگرام طراحی کرده یه ایموجی گذاشته و زیرش نوشته ۳۶مین جشنوراه تئاتر فجر، خیلی هم مرتبط و معقول و منطقیه.

شاهکاری به نام پوستر جشنواره تئاتر فجر

با این وضعیت ما باید احتمال حضور هر چیزی رو در پوستر جشنواره فجر بدیم. از ماریوقارچ‌خور و سوباسا گرفته تا جاروبرقی و سرویس ۱۷ پارچه گرانیتی. اگه سال بعد عکس یه مبل رو گذاشته بودن و زیرش نوشته بودن ۳۷مین جشنواره تئاتر فجر هیچ تعجب نکنید، اینجا هر چیزی امکان پذیره.

پایان پیام

کد خبر : 71354 ساعت خبر : 0:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=71354
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات