فراخوان هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه «صحنه» اعلام شد

فراخوان هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه «صحنه» اعلام شد

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی از برگزاری هشتمین جشنواره استانی نمایشهای کوتاه «صحنه» در اسفندماه سال جاری در اراک خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، خلیل خسروبیگی با اعلام خبر فوق افزود: در راستای شناسایی، جذب و پرورش هنرمندان جوان عرصه هنرهای نمایشی و تولید آثار فاخرهنری مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه صحنه ۱۶ الی ۱۸ اسفندماه ۹۶ در اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: خانواده ایرانی و اسلامی (تشکیل، تحکیم، تعالی)، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس. اولویت‌های اصلی این جشنواره است.

فراخوان هشتمین جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه «صحنه» اعلام شد

خسروبیگی در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت انتخاب آثار با نمایشنامه‌های بومی است و زمان نمایش‌های تولیدی باید حداکثر ۱۵ دقیقه باشند افزود: آثار تولید شده بر اساس قصص قرآنی، حکایات و داستا‌ن‌های ادبی از اولویت انتخاب برخوردار هستند.
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی در ادامه اذعان کرد: گروه‌های نمایشی در انتخاب شیوه و گونه‌های مختلف اجرایی آزاد هستند و هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره ۳ نسخه نمایشنامه به صورت تایپ شده به همراه مجوز نویسنده و یک قطعه عکس ۴*۳ به همراه مشخصات و خلاصه ای از سوابق کارگردان حد اکثر تا ۵ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اراک خیابان قائم مقام فراهانی میدان ساعت حوزه هنری استان مرکزی کدپستی: ۳۸۱۷۷۱۳۳۱۱ ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می توانند متن فراخوان را از فایل های ضمیمه انتهای این خبر دریافت نمایند.

 

پایان پیام

کد خبر : 66091 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66091
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات