قتل جوان خرم‌آبادی ریشه‌یابی شود

یک جوان خرم‌آبادی یک سال گذشته توسط دوستش به قتل رسیده و در منزل مسکونی دفن می‌شود. با توجه به شواهد اولیه، جوانی حدود ۲۴ ساله به دلیل توان مالی زیاد یک سال گذشته توسط یک نفر از دوستانش به قتل می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این جوان که پدر و مادر خود را در یک تصادف از دست می‌دهد و تمام اموال خانواده به او می‌رسد توسط دوست صمیمی خود با ضربات چاقوی میوه‌خوری در منزل مسکونی خود به قتل رسیده است. قاتل پس از قتل دوستش اقدام به قطع انگشت وی کرده و با اثرانگشت او تمام اموال مقتول را به نام خودکرده است و پس از آن جسد را دریکی از اتاق‌های منزل خود دفن می‌کند.

واقعا که داستان دلهره‌آوری است. یک نوجوان باید به چه مرحله‌ای از توان روحی مخرب برسد که دوست خود را بکشد و یکسال در خانه خود دفن کند و با خونسردی وحشتناکی با بریدن انگشت مقتول اموال او را تصاحب کند.

نکته مهم ماجرا این است که هیچ ردی از بیماری‌های روحی و روانی که در بیشتر اینگونه جنایت‌ها دیده می‌شود، وجود ندارد. مشخص است که همه این مراحل با تمرکز و حضور ذهن فراوان قاتل انجام شده است.

خونسردی قاتل به حدی است که یک دستگاه خودرو هم که متعلق به مقتول بوده را تصاحب کرده، که پس از لو رفتن ماجرا آن نیز کشف شده است.

در این سال‌ها چندین مورد قتل به وسیله نوجوانان رسانه‌ای شده است ولی در همگی آنها انگیزه‌های جنسی حرف نخست را زده است. قتل ستایش شش‌ساله و چند قتل دیگر، مثال‌هایی هستند که سرخورده‌گی‌های جنسی و روانی را که گریبان درصد بالایی از نوجوانان را گرفته است بیشتر نمودار کردند. ولی قتل حسین خیرایی چیزی فراتر از یک غفلت آنی و یا انگیزه زودگذر بوده است. چنین عملی از سوی یک قاتل نوجوان نیازمند بررسی و تحقیقات زیادی از سوی محققان رشته روان‌شناسی است.

پایان پیام

کد خبر : 70427 ساعت خبر : 11:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70427
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات