مردم درباره‌ات حرف می‌زنند

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: ما ایرانی‌ها در دنیا از هیچ چیز نمی‌ترسیم جز قضاوت یک ایرانی دیگر.

همیشه دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم ولی پدرم گفت: مردم درباره‌ات حرف می‌زنند و می‌گویند: دخترش در سریال‌ها دارد نقش زن مردم را بازی می‌کند. من هیچ وقت نفهمیدم این مردم چه کسانی هستند ولی این را خوب می‌دانم که زمانی که می‌خواهند کاری انجام نشود پای حرف مردم را پیش می‌کشند مثلا همسایه روبرویی ما سی سال است با زنش ازدواج کرده و دو تا بچه دارند ولی تقریبا سه سال است که آقا همسر دوم گرفته ودیگر به خانه نمی‌‌آید، خرجی نمی‌دهد و اکثر روز‌ها در توهم است که مدیر بانکی ست که اختلاس نمی‌کند ولی حالا که زنش درخواست طلاق داده ناراحت می‌شود و به زنش می‌گوید: چرا درخواست طلاق دادی؟ حالا مردم درباره ما حرف می‌زنند.

من هنوز هم دلیل این نگرانی‌ها رانمی فهمم. این مسئله آنقدر برای ما ایرانی‌ها جدی است که دختر عموی من همیشه توی خیابان با فاصله از شوهرش حرکت می‌کند یا خود من وقتی همسرم می‌خواهد به من ابراز علاقه کند آرام در گوشش زمزمه می‌کنم که مردم درباره ما حرف می‌زنند.

حتی با اینکه الگوی موفقیت برای یک ایرانی پزشک بودن است ولی تا اینجایی که من متوجه شدم اگر پزشک زنان هم بشوی باز هم مردم درباره‌ات حرف می‌زنند شاید دلیلش این است که ما ایرانی‌ها فکر می‌کنیم یک حرکت اشتباه ممکن است کل امپراتوریمان را زیر سوال ببرد برای همین تا جایی که می‌توانیم در زندگی همدیگر نظر می‌دهیم و اصلا در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

پایان پیام

کد خبر : 70573 ساعت خبر : 8:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70573
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

اشاره هوشمند و شیوا به معضل اجتماعی و فرهنگی ایران عزیزمان …دست مریزاد ???