معضل عمومی شوهر عمه

شوهر عمه‌ام در بازجویی‌های فنی به یک فقره بوتاکس اعتراف کرد و البته اینکه دیگه نمی‌تونست یاه‌یاه بخنده و پیشونی‌ش چروک نمی‌شد باعث شده بود که من بهش شک کنم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: افشار رمضان‌پور، متخصص پوست و مو گفت: «تبلیغاتی که در مورد رفع سفیدی موها با شامپو و غیره می‌شود، کذب محض و کلاهبرداری است و تا به حال هیچ روشی برای بازگرداندن رنگدانه‌های از دست رفته در مو کشف نشده است.»

با اون قطعیتی که اونها تبلیغ می‌کنن شما هرچی هم وزارت بهداشت بگه باور نمی‌کنی، یعنی یه جوری هم سیاه می‌کنه که رنگ موی مشکی پرکلاغی با همه ابهتش جلوش کم‌میاره، بعد هم واسه اینکه دست کسی به فرمولش نرسه خودبخود ظرف چند روز نابود می‌شه، یعنی تا تو میای موها رو ببری آزمایش ازش بگیری می‌بینی کل‌شون به خاطره‌ها پیوستن. همون‌روز که شوهر عمه‌ام تو گروه فامیلی عکس این شامپو رو گذاشت و بعد هم تو خصوصی برای پدرم کلی از محاسنش تعریف کرد؛ باید می‌فهمیدیم که یه توطئه‌ای تو کاره. بعدها تو بازجویی‌های فنی اعتراف کرد که عمه‌ام موهای اون رو رنگ می‌کرده و برای اینکه تابلو نشه این‌شامپو رو تبلیغ می‌کرده.

یه کم بعد تصمیم گرفت پدرم رو از راه‌هایی دیگه هم امتحان کنه، برای همین تبلیغ کرم‌های ضد سن رو تو پیجش می‌ذاشت و پدرم هم که همیشه چوب دل جوونش رو می‌خوره، الان دو ماهه که پوست انداخته، یعنی دو لایه از پوستش رفته جوری که دکترهای پوست گفتن: لعنتی اگر با جدیت دور روز دیگه به زدن کرم ادامه می‌دادی به نفت می‌رسیدی و شوهر عمه‌ام در بازجویی‌های فنی به یک فقره بوتاکس اعتراف کرد و البته اینکه دیگه نمی‌تونست یاه‌یاه بخنده و پیشونی‌ش چروک نمی‌شد باعث شده بود که من بهش شک کنم. اما هر چی می‌گفتم بابام می‌گفت از جلو چشمش دورشم و این بحث رو ادامه ندم و من هم به‌خاطر امنیت و جونم بهش نگفتم که وقتی کوچک‌کننده بینی بهش پیشنهاد داده که می‌خواسته عمل بینی‌ش رو ماست‌مالی کنه.

پدرم این چندوقت یه جوری تو خونه تردد می کنه که انگار چاه فاضلاب بالا زده ودماغش رو گرفته وقتی ازش می‌پرسیم چی شده می‌گه این گیره‌های شبیه گیره بند رخت با ویبره باعث کوچک شدن بینی به‌ویژه در فصول سرد سال می‌شن!

پایان پیام

کد خبر : 67850 ساعت خبر : 11:53 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=67850
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات