نون تو کاسکو شدنه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مرتضی استاد حسن بنا؛ نایب رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: «در بخش پرندگان خانواده طوطی بیشترین متقاضی را دارد که‌نژاد کاسکو در صدر تقاضا‌ها قرار دارد؛ اگر پرنده‌ای الفاظ رکیک به کار ببرد قیمت آن پایین‌تر خواهد بود. در حال حاضر کاسکو که صحبت نکند قیمت آن یک میلیون و ۲۰۰ و جوجه آن یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و اگر بخواهیم گران‌ترین کاسکو را قیمت‌گذاری کنیم حیوانی که به صورت زنانه و با عشوه و ناز صحبت می‌کند قیمت آن تا ۷ میلیون تومان می‌رسد.»

البته جوری باید تربیتش کنین که دیگه تو هر حوزه‌ای اظهار نظر نکنه و فوقش با نازو کرشمه ازتون بخواد براش چای بریزین یا آجیل بهش بدین. درباره زلزله و سیل و گسل و مسائل معیشتی مردم خیلی اظهار نظر نکنه. جوری هم تربیتش کنین که قانع باشه و هوای باغ پرندگان تو هندوستان به‌سرش نزنه، البته اگر هفت‌میلیون پاش بدن می‌تونین به‌عنوان لژیونر صادرش کنین که به همین کشورهای حوزه خلیج‌فارس. هرچند که شاهین یا عقاب سخنگو بیشتر تو سلیقه اونهاست.

موقعی هم که افسرده می‌شه براش جفت بگیرین این‌ها مثل ما آدم‌ها نیستن که معطل وام ازدواج باشن فقط جفتی رو براش انتخاب کنین که هم‌شأنش باشه و تربیت خانوادگی‌ش هم به این بخوره نه اینکه تازه از قفس پرنده‌ها آزاد شده‌باشه و به‌خاطر الفاظ رکیک تا حالا سه با براش سند گذاشته‌باشن. بالاخره الان کلیه‌ت رو بخوای بفروشی اینقدر بهت پول نقد نمی‌دن یه جوری براش جفت بگیرین که سرش گرم زندگی باشه ولی اونقدری تو اون چهاردیواری قفس طرف رو محبوس نکنه که حرف زدن از یادش بره، خودتون هم دست به آجیل‌های ظرف غذاش نبرین، یه‌وقت دیدین شما هم رفتین تو لک و مجبور شدین براتون آستین بالا بزنیم، آخه بازده اقتصادی هم ندارین که آدم دلش خوش باشه با دو تا داب‌اسمش که توش صداتون رو تغییر می‌دین بتونین از پس هزینه‌های ازدواج بربیاین!

پایان یپام

کد خبر : 72189 ساعت خبر : 10:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=72189
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات