وقتی باهاش یه شونه تخم‌مرغ هم بهم نمی‌دن

من هنوز مدرک لیسانسم بعد از هشت سال تو دانشگاهه و از آموزش اصرار که بیا بگیرش و از من انکار که وقتی باهاش یه شونه تخم‌مرغ هم بهم نمی‌دن چه فایده‌ای داره.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سیف‌الله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: «یکی از بانک‌های عامل به منظور کاربردی کردن کارت ملی هوشمند و استفاده از آن، خدمات بانکی افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه نقد را در نظرگرفته است که در هفته جاری از آن رونمایی خواهد شد.»

داشتیم نگران می‌شدیم که این کارت ملی هوشمند نکنه به‌کارمون نیاد و گفتیم تا لحظه نود از گرفتنش امتناع کنیم و در لحظه نود برای گرفتنش از سر و کول هم تو باجه‌ها بالا بریم و همدیگر رو له کنیم. آخه عادتمونه که تا ضرب‌الاجلی نباشه برای به‌روز کردن مدارکمون اقدام نکنیم. خود من هنوز مدرک لیسانسم بعد از هشت سال تو دانشگاهه و از آموزش اصرار که بیا بگیرش و از من انکار که وقتی باهاش یه شونه تخم‌مرغ هم بهم نمی‌دن چه فایده‌ای داره و در آخرین اقدام خود مدیر گروه لیسانس بهم پیامک داد که اگر نیای مدرکت رو بگیری یعنی تمایلت رو برای ادامه تحصیل در مقطع فوق‌لیسانس اعلام کردی.

بعد هم از اونها اصرار که یه ویوی رو به دریاچه مصنوعی داریم مخصوص خودت، خوراک هشتگ لاکچری پای صفحه‌ته و از من انکار که قصد ادامه تحصیل ندارم. از کجا ببین به کجا رسیدیم… می‌خوام بگم در این راستا روی مدرک لیسانسمون یه وامی چیزی بدین تا عامل انگیزشی باشه برای همه اونهایی که مدرکش گرو تو دست آموزش دانشگاهه، حالا وام هم ندادین اگر با ارائه اون مدرک بشه پول رفتن تا دانشگاه رو نداد هم کافیه، چون همون‌طور که در جریانین دولت گرونی بنزین رو هنوز به‌قاعده اعمال نکرده ولی شما به لطف رانندگان تاکسی می‌تونین تأثیراتش رو یه‌جورایی تو بند بند زندگی‌تون ببینین انگار یه جور مانور پیش از گرونیه برای اینکه بدنمون سِر بشه و خیلی این گرونی‌ها اذیتمون نکنه. به‌هر حال هروقت بانک مورد نظر زیرساخت‌هاش رو ساخت ای‌تی‌ام‌ها رو وصل کرد و پول تو حساب همون فرد نشست نه کس دیگه‌ای، یه میس‌کال بندازین و یا پیامک بدین که ما هم بریم پی کارهای اداری هوشمندسازی اوراق شناسایی‌مون!

پایان پیام

 

کد خبر : 64734 ساعت خبر : 8:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64734
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات