پخش «آنام» بعد از «لیسانسه‌ها»

سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم امیرعباس پیام برای شبکه سه نوشته شده و پس از ۸۰ درصد تصویربرداری، این روزها در لوکیشن خانه حوالی خیابان فرشته ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، شبنم قلی‌خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کورش زارعی، ناصر هاشمی و با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی بازیگران سریال هستند.

اسماعیل عفیفه ـ تهیه‌کننده این سریال ـ گفت: روز گذشته دکتر ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت و شهرام رفیعی‌فر مدیرکل دفتر ارتقاء سلامت و خانواده وزارت بهداشت به همراه محمد پورسینا مدیرعامل موسسه آوای هنر سلامت از پشت صحنه سریال دیدار و با عوامل مجموعه گفت و گو داشتند.

عفیفه افزود: تا امروز نزدیک به ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و تدوین همزمان در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است بعد از سریال «لیسانسه ها» روی آنتن شبکه سه برود و بر همین اساس مراحل فنی و صداگذاری همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

عفیفه ادامه داد: با خواننده مطرح و پرطرفداری درخصوص تیتراژ پایانی سریال مذاکره داشته‌ایم که به زودی به اطلاع خواهد رسید. این روزها گلچهره سجادیه، شبنم قلی‌خانی و مجید واشقانی در لوکیشن خیابان فرشته جلوی دوربین جواد افشار هستند.

تصویربرداری سریال «آنام» در شهرستان کلیبر با حضور بازیگران شاخص آذربایجان کلید خورد و فاز دوم هم در تهران، کرج و خیابان های مختلف تهران تاکنون مقابل دوربین رفته است.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت تولید می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 65336 ساعت خبر : 11:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65336
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات