چالش‌های تئاتر فجر در شبکه چهار

چالش‌های تئاتر فجر در شبکه چهار

چالش‌ها و چشم‌اندازهای این دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امشب (۳۰ دی‌ ماه) در برنامه «چشم شب روشن» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «چشم شب روشن» در حالی شنبه (۳۰ دی ماه) راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌شود که در بخش تئاتر آن با اجرای مهرداد رایانی‌مخصوص، چالش‌ها و چشم‌اندازهای این دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور محسن حسینی (بازیگر، کارگردان و تئوریسین تئاتر) و آراز بارسقیان (داستان‌نویس و مترجم) مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

محسن حسینی در دهه‌های گذشته در دو زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت کرده است و اغلب شبک کاری او در کارگردانی تئاتر مبتنی بر رویا، حرکت و پرفورمنس است. این هنرمند سال گذشته نمایش «دیوان غربی ـ شرقی» را روی صحنه اجرا کرد.

چالش‌های تئاتر فجر در شبکه چهار

از جمله مهم‌ترین آثار آراز بارسقیان (داستان‌نویس و مترجم) نیز می‌توان به نگارش ‌کتاب‌های «باسگا»، «یکشنبه»، داستان کوتاه «غریبه»، ترجمه فیلم‌نامه «درخشش ابدی ذهن بی‌آلایش» اثر چارلی کافمن و ترجمه «من همسر خودم هستم» اثر داگ رایت اشاره کرد. همچنین او نمایشنامه «گام زدن بر یخ‌های نازک» را به همراه غلامحسین دولت‌آبادی نوشته است که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جزو نمایشنامه‌های برگزیده مسابقه نمایشنامه‌نویسی معرفی شد.

مجله شبانگاهی «چشم شب روشن» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح‌علاء کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 73489 ساعت خبر : 3:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=73489
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات