کریسمس در کشور رونق می‌گیرد

آیا اگر مردم تعطیل باشند، پا می‌شوند و به مسافرت می‌روند یا اینکه در این سر سیاه زمستانی درخت کاج می‌خرند و کنار شومینه می‌نشینند و منتظر بابانوئل می‌شوند؟

بایگاه خبری گلونی، محسن حسینی‌خواه: هرچقدر هم که ما در اینجا و آنجا صحبت کنیم و بگوییم این کریسمس دخلی به ما ندارد هیچ اثری ندارد. وقتی که قرار است در تهران و شهرهای بزرگ مدارس در زمستان یک ماه تعطیل باشد، چطور می‌توان از مردم انتظار داشت که در این تعطیلات درخت کاج نخرند و منتظر بابانوئل نباشند.

در ادامه و در پی موافقت سازمان محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم از موافقت با این طرح گفته است. رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته است که این کار موجب رونق گردشگری در کشور و به ویژه در مناطق جنوبی می‌شود. حال سوال ما از ایشان این است آیا اگر مردم تعطیل باشند، پا می‌شوند و به مسافرت می‌روند یا اینکه در این سر سیاه زمستانی درخت کاج می‌خرند و کنار شومینه می‌نشینند و منتظر بابانوئل می‌شوند؟

یا اصلا اگر سفر بروند غیر از متل قو و تله‌کابین نمک‌آبرود جای دیگری می‌روند؟ یا اصلا اگر به جنوب بروند با این حجم از گرد و غبار که اصلا چشم چشم را نمی‌بیند، می‌توانند از مناظر طبیعی آن منطقه استفاده کنند؟ اصلا با این وضع خودروها و جاده‌ها زنده و سالم به مقصد می‌رسند؟ به فرض محال مردم بلند شوند، بار و بندیل را جمع کنند، بروند مناطر طبیعی را هم ببینند، با ترافیک برگشت چه کار می‌کنند؟ بهتر نیست همینجا بمانند و در آلودگی‌هوا و به صورت تدریجی و ذره‌ذره بمیرند، تا اینکه بروند تصادف کنند و یکدفعه بمیرند؟

پیشنهاد ما این است که همه انواع و اقسام تعطیلات را در کشور حذف کرده تا مردم نتوانند اپسیلونی از جایشان تکان بخورند.

پایان پیام

کد خبر : 70378 ساعت خبر : 9:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70378
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات