یک چرت هشت میلیون تومانی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: یک نماینده مجلس گفت: «حقوق مجلس برای نماینده‌ها فاجعه است؛ زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم.»

می‌گن بعد از این اعتراف عجیب دانشجویان دانشگاه مربوطه در اعتراض همه نمره‌ها رو از ۵٫۵ گرفته تا ۹٫۷۵ بردن رو نمودار. اساتید موفقیت هم یه دوره چگونه در دانشگاه بخوابیم و هشت میلیون حقوق بگیریم راه انداختن. لینک جملات قصارشون هم تو کانال زیر هست، بدو بیا تا پاکش نکردم. رانندگان تاکسی هم تصمیم گرفتن پشت فرمون بخوابن تا شامل این افزایش حقوق بشن که یه‌بار که آینه به آینه با یک ماشین خارجی شدن از تصمیمشون منصرف شدن.

در همین راستا صراحتاً اعلام می‌کنیم که این گل‌به‌خودی نماینده‌ها قابلیت ثبت تو گینس رو داره، حتی عین_الف_ الف زننده بهترین نمونه گل به‌خودی در طول تاریخ فوتبال ایران هم گفته، بی‌خیال! من دیگه تو اوج می‌کشم کنار. جام رو می‌دم به اونهایی که کاربلدن. نماینده مربوطه هم بعد از چک کردن میکروفون تازه فهمید که روشن بوده و تا حد امکان فضا رو به سمت شوخی و خنده برد و در پایان هم فیش حقوقی‌ش رو گذاشت روی میز. خبرنگاران صحن علنی، بعد از دیدن رقم فیش بر سر و صورتشون زدن و حمایت همه جانبه‌شون رو از افزایش حقوق نمایندگان مجلس به‌خصوص اونهایی که اومدی دو دقیقه ببنیشون همه‌اش خوابن، اعلام کردن. حتی اونهایی که شش ماه حق‌التحریر نگرفتن هم رضایت همه جانبه‌شون رو با افزایش حقوق نمایندگان اعلام کردن.

بعد از این اظهار نظرها دوشغله‌ها با خیال راحت در محل کارشون چرت می‌زنن و حقوقشون هم با دقت و سرعت بیشتر پرداخت می‌شه. خبرنگاری هم که خبر رو پوشش داد از خبرنگاری انصراف داد و قرار شد یه کانال بزنه و حواشی زندگی هنرمندان رو پوشش بده تا خودش رو در معرض این اخبار قرار نده و بیشتر از اینها دغدغه ذهنی مالی برای خودش ایجاد نکنه واسه پوستش خوب نیس!

پایان پیام

کد خبر : 65049 ساعت خبر : 2:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65049
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات