گلونی

برای پخش تلویزیونی اختتامیه فجر جسارت به خرج دهید

برای پخش تلویزیونی اختتامیه فجر جسارت به خرج دهید

برای پخش تلویزیونی اختتامیه فجر جسارت به خرج دهید

برای پخش تلویزیونی اختتامیه فجر جسارت به خرج دهید

مهرداد خوشبخت معتقد است: اگر تلویزیون مراسم اختتامیه فیلم فجر را درست پخش کند می‌تواند تعداد بیننده‌های خود را افزایش دهد و افرادی که به سمت شبکه‌های اجتماعی می‌روند را به سمت خود جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این کارگردان سینما و تلویزیون درباره پخش زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه فیلم فجر از تلویزیون بیان کرد: با پخش زنده مراسم موافقم اما متاسفانه تلویزیون ما ممیزی‌هایی دارد که نمی‌تواند تصاویر متنوع و جذابی از مراسم پخش کند. جذابیت این نوع مراسم به نمایش تصاویر هنرپیشه‌ها و هنرمندان است که تلویزیون ما پخش نمی‌کند، اگر در نهایت مراسم به روی آنتن برود از روی رفع تکلیف است.

او به تفاوت پوشش غالب جامعه با آنچه از تلویزیون نمایش داده می‌شود اشاره کرد و در عین حال گفت: اگر مراسم اختتامیه زنده از تلویزیون پخش نشود فقط به دلیل پوشش شرکت‌کنندگان در مراسم نیست بلکه به خاطر حرف‌هایی که برخی هنرمندان در مراسم اختتامیه می‌زنند هم این اتفاق می‌افتد.

خوشبخت به اهمیت جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر مراسم بسیار مهمی است و مردم انتظار دارند که در جریان آن قرار بگیرند؛ بنابراین باید به احترام مردم از تلویزیون پخش شود.

برای پخش تلویزیونی اختتامیه فجر جسارت به خرج دهید

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به افراد جامعه که از راه‌های متفاوتی اخبار را پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: مردمی که از طریق شبکه‌های اجتماعی اخبار را دنبال می‌کنند قاعدتا به تلویزیون کاری ندارند اما افراد دیگری هستند که تلویزیون تماشا می‌کنند؛ بنابراین تلویزیون برای بیننده‌های خود باید برنامه داشته باشد و اخبار روز را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کند.

او اضافه کرد: رسانه‌های مختلفی وجود دارد؛ بنابراین هر فردی از راه‌هایی مانند اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و روزنامه از اخبار مطلع می‌شود یعنی هر فردی باید بتواند با سلیقه خود اخبار روز و اتفاقات مهم فرهنگی را پیگیری کند.

خوشبخت در پایان گفت: مدیران تلویزیون باید جسارت به خرج دهند و مراسم اختتامیه جشنواره را پخش کنند زیرا با پخش آن هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد. اگر مراسم اختتامیه پخش نشود به بینندگان خود و حتی افرادی که تلویزیون نمی‌بینند بی‌احترامی می‌کنند و باعث می‌شوند همان درصد کوچکی که تلویزیون تماشا می‌کنند به سمت شبکه‌های اجتماعی بروند و دیگر تلویزیون را دنبال نکنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل