گلونی

«عیسی کلانتری»از پناهگاه حیات وحش سلکه در صومعه سرا بازدید کرد

عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست کشور طی سفر یک روزه خود به استان گیلان ظهر امروز از پناهگاه حیات وحش سِلکه در شهرستان صومعه سرا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «عیسی کلانتری» رئیس سازمان محیط زیست کشور طی سفر یک روزه خود به استان گیلان ظهر امروز از پناهگاه حیات وحش سِلکه در شهرستان صومعه سرا بازدید و از نزدیک از روند احیایی تالاب انزلی در حوزه شهرستان صومعه سرا آشنا شد.

 وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات دانشگاه صنعتی اصفهان برای احیای تالاب ها طرح بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: موفقیت اجرای این طرح بسیار بالا است.

رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود: استفاده از این طرح قطعا به احیای تالاب ها با سرعت بیشتری از طریق نانو تکنولوژی کمک می کند.

وی با اشاره به استفاده از روش های مکانیکی به عنوان یکی دیگر از راهکارها برای احیای تالاب ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر هستیم که از فروردین ماه به مدت چهار ماه  نتایج بررسی های این طرح بدست آمده تا بعداز ان تصمیم گیری های لازم صورت گیرد.

به گفته این مسئول درصورت موفقیت آمیز نبودن این طرح مجبور هستیم برای احیای تالاب ها از روش های مکانیکی استفاده کنیم.

 به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این بازدید نیز کارکنان مجموعه محیط زیست استان گیلان و شهرستان صومعه سرا با رئیس سازمان محیط زیست عکس یادگاری گرفتند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل