گلونی

نشست خبری جایزه کتاب سال برگزار می‌شود

نشست خبری جایزه کتاب سال برگزار می‌شود

نشست خبری جایزه کتاب سال برگزار می‌شود

نشست خبری سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و پنجمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، یک شنبه (۱۵ بهمن ماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نشست خبری و رونمایی از پوستر سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و پنجمین دوره جایزه جهانی کتاب سال، یکشنبه (۱۵بهمن ماه) در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد، دبیر علمی جایزه کتاب سال،  احمدعلی حیدری، دبیر جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب به سوال خبرنگاران پاسخ  می‌دهند.

این نشست ساعت ۱۳ با حضور نمایندگان رسانه ها در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲ برگزار می‌شود.

نشست خبری جایزه کتاب سال برگزار می‌شود

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

ایران از اعضای مؤسس سازمان ملل متحد، سازمان اکو، جنبش عدم تعهد، سازمان کنفرانس اسلامی و اوپک است. سیستم سیاسی کنونی ایران بر اساس قانون اساسی ۱۳۵۷ (۱۹۷۹) بنا شده‌است که ترکیبی از یک دموکراسی نیابتی (دموکراسی پارلمانی یا مجلسی) با یک حاکمیت دینی است که فقهای اسلامی تحت یک مفهوم (رهبر ایران) بر آن حکمرانی می‌کنند. حکومت مشروطه سلطنتی دودمان پهلوی در ایران با انقلاب ۱۳۵۷ سرنگون شده و نظام جمهوری اسلامی جایگزین شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل