هشت نکته درباره سیمرغ و پژمان جمشیدی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مرسده مقیمی نوشت:

یک: با آمدن نام پژمان جمشیدی در نشست رسانه‌ای! و نه یک گپ و گعده خانوادگی! همه می‌زنند زیر خنده!

دو: با آمدن اسم نوید جان محمدزاده در نشسته رسانه‌ای! همه در حالی‌که برای هیچ بازیگری دست نزده‌اند شروع می‌کنند به دست زدن!

سه: تو انگار کن که نشسته‌ای وسط سالن عروسی و برای رقص کسی که دوست داری دست می‌زنی و برای بقیه نه، آن کسی هم که خوشت نمیاد مسخره می‌کنی! نشست اهالی رسانه!

چهار: همان قدر که از دیده نشدن هنر بی‌مثال جواد عزتی ناراحتم از دیده شدن پژمان خوشحالم، پژمان در فیلمی دیده شده که به راحتی قابلیت دیده نشدن داشت، فیلمی که بازیگران اسم و رسم دارش نتوانستند در حد و اندازه او دیده شوند و این حرف همان اهالی رسانه! پس از نمایش فیلم است. خوشحالم برایت پژمان از صمیم دل و تو بهتر و بیشتر از هرکسی حد و اندازه این خوشحالی را می‌دانی.

پنج: نوید محمدزاده را نمی‌توانند کنار بگذارند! یعنی می‌ترسند! مگر می‌توان این همه درخشان بودن را نادیده گرفت؟ اما از حالا حرفش هست که عمرا سیمرغ چهارم را نمی‌دهند، پررو می‌شود! و لعنت به این سیاست‌های کثیف که به وجود آورنده چنین گمانه‌هایی است.

شش: امیر جدیدی برای دو بازی درخشان نامزد شده و این مایه خوشحالی است او یکی از بهترین‌های سال‌های اخیر است و بی نهایت درخشان کاش اگر جایزه به او رسید حق‌ستانی کند از پارتنر درجه یکش در «تنگه ابوقریب»، از جواد عزتی نازنین.

هفت: از دیشب حرکت زیبایی در حمایت از پژمان جمشیدی توسط دوستان و همکاران شروع شده، کاش اهالی سینما درباره حق‌کشی صورت گرفته درباره جواد عزتی هم بنویسند و نگذارند این حق‌کشی در سکوت مدفون شود!

هشت: سال گذشته نوشتم که سیمرغ متعلق به مهرداد صدیقیان بود و حق مسلم‌اش حالا روی طاقچه خانه هرکسی باشد، مهم نیست! حالا نیز، هم خود سیمرغ هم مردم هم تمامی آنانی که تلاش جواد عزتی را دیده‌اند می‌دانند که متعلق است به او و لعنت به همه آنانی که نمی‌گذارند سیمرغ در خانه صاحب اصلی‌اش آرام بگیرد، لعنت!

پایان پیام

کد خبر : 80308 ساعت خبر : 3:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80308
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات