اجرای قطعات جدید «پازل باند» در تلویزیون

اجرای قطعات جدید «پازل باند» در تلویزیون

گروه «پازل باند» همزمان با اعلام فینالست هفته، جمعه شب (۱۳ بهمن ماه) میهمان ویژه برنامه «کودک شو» می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی برنامه «کودک‌شو»، این برنامه تلویزیونی در دومین هفته از فصل جدید خود، در روز جمعه میزبان گروه «پازل باند» می‌شود.

برنامه «کودک شو» در این فصل با پایان هر هفته، ویژه برنامه‌ای را برای شمارش آراء مردمی و رأی‌گیری نهایی به منظور انتخاب فینالست هفته در نظر گرفته است که هر بار با حضور چهره‌ها و گروه‌های مختلف حوزه فرهنگ و هنر همراه می‌شود.

اجرای قطعات جدید «پازل باند» در تلویزیون

در همین راستا  گروه «پازل باند» نیز جمعه (۱۳ بهمن ماه) ساعت ۲۱ با حضور در برنامه، علاوه بر همراهی با مخاطبان، قطعاتی را برای اولین بار اجرا خواهند کرد.

برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی، به کارگردانی رضا مهران‌فر و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ و جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

پازل یا گروه پازل یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دونفره تبدیل شد. این گروه فعالیت خود را از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. پازل بند در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم خود را منتشر کرده‌است و در تابستان ۱۳۹۶ موفق به اجرای کنسرت شده‌است.

این گروه معمولاً با خلق برخی جلوه‌های ویژه نمایشی بر روی صحنه کنسرت می‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 77829 ساعت خبر : 3:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77829
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات