اولین جلسه ستاد گردشگری نوروز۹۷ شهرداری تهران برگزار شد

اولین جلسه ستاد گردشگری نوروز۹۷ شهرداری تهران برگزار شد

اولین جلسه‌ی ستاد گردشگری نوروز۹۷ شهرداری تهران، به ریاست دکتر ایوبی قائم‌مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور سایر اعضاء ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این جلسه مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اهمیت بالای لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد گردشگری به‌ویژه در نوروز، گفت؛ ارائه خدمات مناسب و تسهیلگری در این امر، رضایتمندی مسافران نوروزی را در پی خواهد داشت. ضرغامی افزود؛ هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط باید به گونه ایی صورت پذیرد تا از موازی کاری در این امر جلوگیری به عمل آید. وی همچنین بر بازتعریف نقش شهرداری در حوزه‌ی گردشگری تأکید کرد.

قائم‌مقام معاون حمل‌ونقل و ترافیک نیز در ادامه عنوان کرد، لازم است در خصوص شهروندان تهرانی که قصد مسافرت در ایام نوروز را ندارند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شود. افندی زاده افزود؛ به‌منظور سهولت در رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات نوروزی ازجمله حمل‌ونقل با تمهیدات جدیدی صورت خواهد پذیرفت.

پس‌ازآن معاون مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری تهران بر تعامل شهرداری با سازمان میراث فرهنگی و اداره کل میراث استان تهران، در خصوص برگزاری جشن جهانی نوروز در پایتخت، به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های این آیین معنوی بزرگ، بیش‌ازپیش تأکید کرد. پوریا سوری عنوان کرد؛ به‌منظور معرفی اماکن و جاذبه‌های گردشگری تهران تبلیغات ویژه و گسترده‌ای در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

اولین جلسه ستاد گردشگری نوروز۹۷ شهرداری تهران برگزار شد

در ادامه این جلسه، قائم‌مقام معاون هماهنگی و امور مناطق نیز تصریح کرد: باید ابزارهای تبلیغاتی زمینه را طوری فراهم آورند که گردشگر، نسبت به امکاناتی که برایشان فراهم آورده‌ایم، بیشترین رغبت را به امر گردشگری، نشان دهد. کاظم نیا افزود؛ بسته‌های پیشنهادی مختص تهران‌گردی، و اولویت‌بندی‌های آن، می‌بایست بر اساس استقبال گردشگران و حول محورهای نظرسنجی شده توسط آنان صورت پذیرد.

در پایان رحیمی مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اهمیت استفاده از استارت‌آپ در زمینه‌ی گردشگری، آمادگی این سازمان را در برگزاری ویژه برنامه‌های نوروز۹۷ اعلام کرد.

شایان ذکر است ارائه بسته‌های ویژه نوروزی با همکاری معاونت‌های شهرداری تهران و همچنین برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن جهانی نوروز با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی پایتخت، ازجمله مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.

پایان پیام

کد خبر : 74981 ساعت خبر : 8:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=74981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات