بازیگوشی با صدا به همراه نیما نعمتی‌زاده

شیوه بازیگوشی با صدا کاملا ابتکار اوست و برای بیرون کشیدن خلاقیت، شجاعت خیال، پرش خیال و رهاسازی صدای هنرجوهاست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نیما نعمتی‌زاده مجری و تهیه‌کننده رادیوست. او سال‌ها در رادیو جوان و رادیو تهران و… برنامه‌سازی کرده است و مشخصه کارهای او خلاقیت در ساخت آیتم‌های کوتاه رادیویی است.

برنامه‌سازی کوتاه در رادیو یکی از دشوارترین کارهاست که باتجربه و خلاقیت می‌شود از پس آن برآمد. نعمتی‌زاده بعد از سال‌‌ها تجربه در زمینه ساخت برنامه‌های مینی‌فیچر، سریالی و p.s.a برای رادیو قصد دارد تجربه خود را در اختیار دیگران قرار بدهد.

او همچنین تجربه‌ای از کار در رادیو سالو در کشور آلمان را در کارنامه خود دارد و با آخرین متد برنامه‌سازی و روش خلاقیت در ساخت برنامه‌های رادیویی آشناست. نعمتی‌زاده ساخت مستند رادیویی را نیز با روش خلاقانه ترکیب کرده است و تجربه‌ها و جوایزی بین‌المللی در این زمینه دارد همچون جایزه سوم فرهنگ آلمان در ایالت زارلند در سال ۲۰۱۴. او به عنوان بازیگر در سال هشتاد و یک برای بازی در نمایش «دمام» بهترین بازیگر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

اگر به دنبال ساخت برنامه‌هایی برای رادیو هستید که شنیده شوند و مخاطب آنها را بشنود و بپذیرد حتما از تجربه نعتمی‌زاده استفاده کنید. او دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه کلن آلمان است و حالا در کارگاه «بازیگوشی با صدا» شما را به مسیر خلاقیت در فن بیان، گویندگی و اجرا می‌برد.

شیوه بازیگوشی با صدا کاملا ابتکار اوست و برای بیرون کشیدن خلاقیت، شجاعت خیال، پرش خیال و رهاسازی صدای هنرجوهاست.

پایان پیام

کد خبر : 75759 ساعت خبر : 3:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75759
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات