با موبایلتان یک دقیقه صدا ضبط کنید

با موبایلتان یک دقیقه صدا ضبط کنید

رادیو آکواریوم در آستانه شروع دومین سال فعالیت خود، پویش «صدابازی» را با شعار «اول صدای تو بعد زمستان» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی «رادیو آکواریوم»، امیر میرزامحمد، تهیه‌کننده با اشاره به جشن یک سالگی این رادیو، گفت: از یک سال پیش ۲۸ قسمت رادیو آکواریوم، عاشقانه و با قلم و نگاه یاسین حجازی (نویسنده و نمایشنامه‌نویس) تولید و کارگردانی شد که هم اکنون این قسمت‌ها را می‌توان در رسانه‌های مختلف دانلود کرد.

او افزود: به زودی و با همکاری جمع تازه‌ای از نویسندگان و پژوهشگران و البته طرفداران مشتاق به همکاری در رادیو آکواریوم، فصل‌های تازه این پادکست منتشر می‌شود. در فصل‌های جدید علاوه بر عاشقانه‌ها، موضوعات دیگری در صنعت سرگرمی از جمله سینما، موسیقی، ورزش و تاریخ نیز روایت خواهند شد.

تهیه‌کننده رادیو آکواریوم یادآور شد: امیدورام حامیان و اسپانسرهای رادیو مثل قبل به تعهدات خود عمل نمایند تا رادیو بتواند بستری تازه و غنی برای توسعه فضای مجازی در کشور باشد.

با موبایلتان یک دقیقه صدا ضبط کنید

میرزامحمد همچنین از برگزاری پویش «صدابازی» در دور جدید فعالیت‌های این رادیو خبر داد و اظهار کرد: پویش «صدابازی» به همت رادیو آکواریوم، اولین پویش این رادیو است که از اول زمستان (شب یلدا) آغاز شده و تا روز اول تابستان نیز ادامه می‌یابد. این پویش با شعار «اول صدای تو بعد زمستان»، از مخاطبان دعوت می‌کند تا با گوشی همراه خود، یک دقیقه صدا ضبط و ارسال کنند.

او با بیان اینکه این صدا خاطره‌انگیزترین صدایی است که فرستنده دوست دارد با خودش از زمستان امسال به تابستان سال بعد یادگاری ببرد، گفت: تا امروز نزدیک بیش از ۶۰ مخاطب از ۱۰ هزار مخاطب رادیو در این پویش شرکت کرده‌اند که قرار است صداهای دریافتی از آغاز بهار به ترتیب منتشر شوند. پس از داوری چهره‌های برگزیده سینمایی و رادیویی و رای مردم، طی جشن صدابازی از صاحبان صداهای برگزیده، تقدیر می‌شود. همچنین برگزیدگان جایزه سفر و تجربه‌های هیجان‌انگیز دریافت خواهند کرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 78840 ساعت خبر : 6:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=78840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات