برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی دبیران کتاب انسان و محیط‌زیست

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد: برگزاری کارگاه آموزشی توانمند سازی دبیران کتاب انسان ومحیط زیست در استان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیاوش شمسی‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با تایید خبر فوق اظهار کرد: دوره آموزشی توانمند سازی دبیران دوره متوسطه دوم در خصوص کتاب انسان و محیط زیست که در سالن اجتماعات دبیرستان صدرا برگزار شد.

شمسی‌پور گفت: تدریس کتاب انسان و محیط‌زیست برای نخسین‌بار از ابتدای مهر امسال در مقطع یازدهم برای تمامی رشته‌ها و دانش آموزان در حال انجام می‌باشد این دوره آموزشی مذکور به همت اداره آموزش وپزوهش این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: کتاب انسان و محیط‌زیست در برنامه درسی تمامی رشته‌ها اعم از فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و شاخه‌های نظری مقطع یازدهم گنجانده شده است.

سیاوش شمسی‌پور در ادامه بیان کرد: این کارگاه به مدت ۱۲ساعت و با موضوع عوامل آلاینده هوا ، روش‌های شناسایی عناصر آلاینده و خطرات آن بر گروههای حساس بویژه دانش آموزان آشنا شدند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین افزود: در این دوره همچنین ارزش‌ها و اهمیت تنوع زیستی وعناصر تشکیل دهنده تنوع زیستی و مهمترین زیستگاه‌های استان و مناطق چهارگانه برای شرکت کنندگان آموزش داده شد.

مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم با این آموزش‌ها دغدغه‌های محیط‌زیست را به دانش‌آموزان بعنوان آینده سازان کشور منتقل کرده و فرهنگ‌سازی مطلوبی در حوزه محیط‌زیست کنیم.

پایان پیام

 

کد خبر : 77785 ساعت خبر : 2:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77785
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات