تغییر تاریخ برگزاری نشست “تصویر سال”

برگزاری نشست “تصویر سال” به تاریخ ۲۹ بهمن ماه موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نشست که قرار بود فردا (۲۵ بهمن ماه ) برگزار شود بنا به دلایلی تاریخ‌اش تغییر کرده است و طبق اعلام دبیرخانه تصویر سال، این نشست ۲۹ بهمن ماه  ساعت ۱۱ در تالار امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

سیف‌اله صمدیان – دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر – در این نشست برنامه‌های اصلی، ویژه و جنبی پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر را برای اهالی رسانه تشریح می‌کند.

پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از روز چهارشنبه دوم اسفندماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و آثار تصویری هنرمندان ایرانی در بخش‌های عکس، کاریکاتور و گرافیک (پوستر) در تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران و جشنواره فیلم تصویر همراه با جشنواره جشنواره‌ها در سالن ناصری و شهناز برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» از اول تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۶ در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم با دراختیار داشتن کلیه‌ی نگارخانه‌ها و تالارهای نمایش خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

امسال در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور دو بخش ویژه مسابقه و نمایشگاه یزد؛ شهر جهانی و ایران ساخت در کنار مسابقه عکس «ایران ما» و «عکس‌های موبایلی» در نظر گرفته شده است.

پایان پیام

کد خبر : 81010 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=81010
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات