جذاب‌ترین مرد جهان

جذاب‌ترین مرد جهان

رسانه‌های کره شمالی مدعی شده‌اند کیم جونگ اون رییس این کشور زیباترین و جذاب‌ترین مرد جهان است. درست است که معیار زیبایی در جهان درحال دگرگون شدن است  ولی تا این حد  واقعا بی‌سابقه بوده است.

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: در دوران قدیم معیار زیبایی یک مرد به سبیلش بود هر قدر پر پشت‌تر زیباتر. یعنی طوری شده بود وقتی یک مرد به خواستگاری می‌رفت  اول نگاه می‌کردند ببیند حجم سبیلش چقدر است اگر از ۲۰۰۰ عدد کمتر بود بهش دختر نمی‌دادند. دلیلش هم مشخص بود چون یک جور صندوق ذخیره ارزی محسوب می‌شد  و با یک تارش می‌شد یک کیلو گوشت خرید. ولی هر قدرچه جلوتر رفتیم معیار زیبایی‌ها تغییر کرد در دهه شصت معیار زیبایی رسید به شلوار یعنی هر مردی که شلوارش گشادتر بود زیباتر و جذاب‌تر محسوب می‌شد در این دوره هزینه درست کردن شلوار با شام  عروسی برابری می‌کرد حتی بعضا دیده شده بود که یک طاقه پارچه را بر می‌داشتند و فقط پیله می‌دادند بعد از آن دوره‌ای شد که هر چه شلوارها تنگ‌تر زیباتر ! از این دوران به هر زحمتی بود گذشتیم.

جذاب‌ترین مرد جهان

به هر حال زیبایی خوب است و هر بچه‌ای برای مادرش زیباترین موجود است ولی نه تا این حد که رسانه‌های کره‌شمالی ادعا می‌کنند. از زمانی که این خبر را شنیدم یک لحظه قیافه کیم جونگ اون از جلوی چشمانم دور نمی‌شود آنقدر محو زیباییش شده‌ام که تصمیم دارم همسر آینده‌ام را بر این اساس انتخاب کنم. مخصوصا شیفته این روحیه مبارزه‌گرش هستم که یک تنه جلوی آمریکا جنایتکار ایستاده است  اصلا زیبایی درهمین کارهایش است که اگر اراده کند هر لحظه یک بمب از جیبش در می‌آورد یعنی مرد هم اینقدر دست و دل باز! واقعا که مردانگی در هر حرکتش نمایان است.

هم‌اکنون که دارم این متن را می‌نویسم نیمی از پسران سرزمینم برای زیبایی خودشان هر تکنیکی را به کار می‌برند یک روز می‌بینی فاق‌های شلوارشان کوتاه می‌شود فردا می‌بینی دماغ‌هایشان عروسکی می‌شود پس فردا می‌بینی ابروهایشان را تتو می‌کنند خوشبختانه تازگی‌ها دوباره سبیل مد شده اشت و برای تشخیص هویت می‌شود از آن استفاده کرد. با وجود چنین استانداردهای زیبایی خوب مشخص است که کیم جونگ اون باید زیباترین و جذاب‌ترین باشد.

پایان پیام

کد خبر : 80071 ساعت خبر : 8:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=80071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات