در تلویزیون منچ بازی کنید!

در تلویزیون منچ بازی کنید!

مسابقه تلویزیونی «منچ» با طرحی از بازی سنتی منچ از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، طراح و تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «منچ» با اشاره به شکل و محتوای این مسابقه گفت: مسابقه تلویزیونی منچ برگرفته از بازی سنتی منچ است که در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود.

عباس مهین رنجبر ادامه داد: این برنامه در ۳۳ قسمت تولید و پخش خواهد شد که در هر برنامه چهار تیم پنج نفره ( آقایان) به رقابت در مسیر مسابقه منچ می‌پردازند و در هر تیم یک نفر به عنوان سرگروه، یک نفر به عنوان یار عملیاتی و سه نفر جهت حرکت در مسیر پله‌های منچ و موانع طراحی شده، شرکت خواهند کرد.

در تلویزیون منچ بازی کنید!

او اضافه کرد: بعد از رسیدن سه نفر از گروه به مسیر پایانی به عنوان قهرمان معرفی می‌شوند و جوایز نفیس خود را دریافت می‌کنند. در ۳۲ برنامه، ۳۲ تیم قهرمان با ثبت بیشترین امتیاز در جدول مسابقات معرفی می‌شوند و چهار تیم برتر که بالاترین امتیاز و رکورد را در این جدول ثبت کنند در قسمت ۳۳ برنامه و فینال حضور داشته که با رقابتی سخت‌تر اگر به قهرمانی برسند به جایزه ویژه دست خواهند یافت.

او به چگونگی ثبت‌نام برای مسابقه منچ اشاره و تاکید کرد: سر گروه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه پنج سیما ثبت‌نام کرده و بعد از تایید ثبت‌نام از طریق کانال تلگرام menchtv۵@ هماهنگی‌ها انجام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

رنجبر با اشاره به حضور تماشاگران در این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: هر تیم می‌تواند ۲۰ نفر به عنوان تماشاگر و هوادار جهت حضور در این برنامه معرفی کند. یک نفر به عنوان سرپرست خانواده یا نماینده تماشاگران در سایت ثبت نام می‌کند و منتظر تماس از طریق کانال تلگرام منچ می‌ماند.

او  خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها، ادارات نیز می‌توانند با مراجعه به سایت و ثبت‌نام اولیه جهت حضور در این برنامه با ما در ارتباط باشند.

مسابقه تلویزیونی «منچ» کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه‌کنندگی و طراحی عباس مهین رنجبر و کارگردانی داریوش کفایتی برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود و اجرای این مسابقه را احمد و مجید رجبی برعهده دارند.

پایان پیام

کد خبر : 73886 ساعت خبر : 1:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=73886
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات