سری به خانه «۸۷ متر»ی کیانوش عیاری + تصاویر

سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری صبح امروز (۴ بهمن ماه)، در لوکیشن کوچک خود میزبان اهالی رسانه بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تصویربرداری سریال «۸۷ متر» که کیانوش عیاری تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد، مدتی است که در یکی از خانه‌های شهر تهران آغاز شده است و امروز نیز ضبط یکی از سکانس‌های این سریال در طبقه دوم این خانه برای قسمت هفتم، در حضور خبرنگاران و عکاس‌های خبری انجام شد.

بر این اساس، سکانس امروز در خانه خانواده «خلیلی» و با حضور دو دختر این خانواده که ملیکا نصیری و الهه خادمی ایفاگر نقش آنها بودند، پس از چند بار تمرین ضبط شد.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»، داستان دو خانواده به نام «پوردَوَرانی» و «خلیلی» را روایت می‌کند که به دنبال خرید خانه‌ای از یک کلاهبردار، ماجراهایی را خلق می‌کنند.

در این سریال که برای شبکه یک سیما تولید می‌شود، علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی بعنوان خانواده «پوردَوَرانی» و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنوان خانواده «خلیلی» این روزها مقابل دوربین می‌روند.

همچنین به تازگی سعید آقاخانی به مجموعه بازیگران این گروه پیوسته است که به گفته مدیر تولید این سریال بازی اصلی او در گرجستان است.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان (کیانوش عیاری)، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان (شبنم عرفی‌نژاد)، دستیار دوم کارگردان (رضا مسعودی)، مدیر تولید (حسن آقاکریمی)، منشی صحنه (سهیلا کاشفی)، مدیرفیلمبرداری (داریوش عیاری)، فیلمبردار (بابک ابرغانی)، صدابردار (سیامک نیازی)، طراح گریم (محمدرضا گل افشار و نازنین عرفی نژاد)، طراح لباس (مهسا حسینی)، طراح صحنه (سعید رحیمی)، مدیرتدارکات (رضا صادق) و عکاس (نیما آقاکریمی).

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

پایان پیام

کد خبر : 75263 ساعت خبر : 5:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75263
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات