ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای شکارچیان فریدونکنار+رادیو گلونی

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: در خبرها آمده است که ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای شکارچیان غیرمجاز در فریدونکنار تعیین شد. این خبر مربوط به دوم دی ماه هست و الآن که این صدا رو می‌شنوید یک هفته ضرب‌الاجل به پایان رسیده. بسیار ممنونم از عزیزان مسئول که مهلت دادند. یعنی اگه بانک‌ها هم اینطوری مهلت می‌دادند بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد. البته منظورم مهلت به قسط‌دهندگان وام‌های پایین هست.

به نظرم یک هفته زمان کاملاً حساب شده‌ای هست. قرار نیست ما به شکارچیان عزیز شوک وارد کنیم که اون‌ها مجبور بشن صحنه رو ترک کنند. باید صبر کنیم سر فرصت کارشون که تموم شد، از شکار که برگشتند همین‌طوری دور سفره نشستند دارند نان و پرنده شون رو می‌خورند به هم بگن خب دیگه فردا و پس فردا و پسون فردا و چند تا فردای دیگه که رفتی شکار دیگه باید تموم کنی. چون ضرب‌الاجل تعیین شده.

یعنی این ضرب‌الاجل یک هفته‌ای من رو بیشتر ترسوند تا خود خبر شکار بی‌رحمانه. چون فکر می‌کردم مثلاً چهار تا شکارچی رفتند شکار و می‌تونند جلوشون رو بگیرند. الان فهمیدم اونقدر تجهیزات و نفر برای شکار بردند که ظاهراً یک هفته طول می‌کشه تا اون‌ها رو خارج کنند. یعنی الآن عمق ماجرا داره معلوم می‌شه. من پیشنهاد می‌کنم اگر شرایط به گونه‌ای هست که یک هفته کمه، دوستان لطف کنند خواهش می‌کنم این زمان رو تمدید کنند. یعنی بگن به دلیل استقبال شما زمان توقف شکار تمدید شد. ما هم راضی هستیم. مثل این بانک‌ها که من هیچ وقت نفهمیدم کدوم آدمی دوست داره قرعه‌کشی‌اش بیفته عقب و از این موضوع استقبال می‌کنه. خب چه اشکالی داره اینجا رو هم ما نمی‌فهمیم. مهم اینه که منطق داره.

همین که استرس به شکارچیان عزیز وارد نشه و بهشون فرصت فکر کردن و برنامه‌ریزی کردن دادید ازتون سپاسگزارم.

این روایت را با صدای معین بادپا بشنوید:

پخش از رادیو جوان
برنامه پی‌نوشت

پایان پیام

کد خبر : 82422 ساعت خبر : 11:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=82422
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات