علی کریمی واقعاً از چه چیزی انتقاد می‌کند؟!

علی کریمی واقعاً از چه چیزی انتقاد می‌کند؟!

وقتی ما هفته پیش با برزیل و دیروز با تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی دوستانه انجام دادیم و برزیل را هفت بر صفر و ایتالیا را سه بر صفر با گل‌های آقایان تاج و کفاشیان شکست دادیم (میگن تاج هت‌تریک کرده و بوفون هم دربه‌در بعد بازی دنبال پیراهن کفاشیان بوده!)

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روزنامه ایران در ستون طنز خود نوشت: «علی کریمی متأسفانه و در کمال شگفتی و تعجب از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کرده است که خب کار درستی نیست.

مدیران فدراسیون فوتبال که این همه برای فوتبال ما زحمت می‌کشند، باید از آنها انتقاد کنیم، پس خاک کت‌شان را چه کسی بتکاند؟!

شما ببینید چقدر عقلا و فضلای فدراسیون فوتبال تلاش کردند تا ما بازی‌های‌مان را با تیم‌های عربستانی در یک کشور بی‌طرف انجام دهیم، حتی قطر هم انتخاب نشد و بعد از دو سال همچنان قرار است در عمان با تیم‌های عربستانی بازی کنیم و اگر دانشمندان فدراسیون فوتبال همچنان به تلاش‌های شبانه‌روزی خود ادامه دهند، امید داریم که سال دیگر همین جمع، در غنا یا بورکینافاسو کنار هم جمع شوند.

علی کریمی واقعاً از چه چیزی انتقاد می‌کند؟! وقتی ما هفته پیش با برزیل و دیروز با تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی دوستانه انجام دادیم و برزیل را هفت بر صفر و ایتالیا را سه بر صفر با گل‌های آقایان تاج و کفاشیان شکست دادیم (میگن تاج هت‌تریک کرده و بوفون هم دربه‌در بعد بازی دنبال پیراهن کفاشیان بوده!)

آقای علی کریمی شما مدرک B مربیگری آسیا دارید، این را تا قبل از مصاحبه‌ها و انتقادهای‌تان نمی‌دانستیم.

الان که انتقاد می‌کنید یادمان آمد که مدرک عالی ندارید و اصلاً حالا که این‌ طور شد به زودی ممنوع‌الخواب، ممنوع‌الته‌دیگ و ممنوع‌السیب‌زمینی سرخ کرده می‌شوید تا بدانید همین‌طور بی‌حساب و کتاب که نیست.

با مدرک مربیگری B آسیا فکر کرده‌اید که همین‌طور می‌توانید راست راست راه بروید؟! ته تهش به شما یک لیوان آب کرفس یا یک کاسه خورش بامیه بدهند.

اصلاً هم اهمیتی ندارد که کاپیتان تیم‌ ملی بوده‌اید چون اهالی فدراسیون دسته جمعی کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستند، اصلاً اهمیتی ندارد که بهترین بازیکن آسیا شده‌اید چون دبیر کل فدراسیون ما هشت بار بهترین بازیکن فوتبال جهان شده و الگوی مسی است.

ابداً اهمیتی ندارد که در بایرن مونیخ بازی کرده‌اید چون رئیس دوست‌داشتنی و تو دل بروی فدراسیون ما سال‌هاست گلزن اول رئال مادرید است و فقط برای این که ریا نشود به سبک پوریای ولی سپرده‌اند که ایشان را کریستیانو رونالدو صدا بزنند و در مسابقات کله یک بازیکن پرتغالی گمنام را با فوتوشاپ روی بدن ایشان بگذارند.»

پایان پیام

کد خبر : 79292 ساعت خبر : 1:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79292
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات