مردم نسبت به موضوع «بانو قدس ایران» کنجکاو بودند

مصطفی رزاق‌کریمی اعلام کرد که مردم حضور پُر رنگی در سینماهای نمایش‌دهنده‌ی مستند «بانو قدس ایران» داشتند و تا انتها فیلم را دنبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، طبق گزارش رسیده، وی با اشاره به استقبال از مستند «بانو قدس ایران» در سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا جایی که اطلاع دارم مردم حضور پُر رنگی در سالن‌های این مستند داشته‌اند و تا انتها فیلم را دنبال کرده‌اند. بسیاری از افرادی که به تماشای این مستند نشسته‌اند، نسبت به موضوع آن کنجکاو بوده‌اند؛ چرا که برای نخستین بار به این موضوع پرداخت شده است.

رزاق‌کریمی با اشاره به بازخوردهای مثبتی که از این فیلم تاکنون دریافت کرده است، توضیح داد: خوشبختانه در سالن اهالی رسانه هم بسیاری از خبرنگاران و منتقدان فیلم را دوست داشتند و واکنش‌ها نسبت به تغییرات اندکی که در فیلم نسبت به نسخه جشنواره سینماحقیقت ایجاد شده هم مثبت بود.

این مستندساز در ادامه پیرامون راه‌یابی دو فیلم مستند به بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر توضیح داد: امسال ۲۲ فیلم داستانی به همراه دو مستند به بخش سودای سیمرغ راه یافتند که از دید من، این اتفاقی مثبت است؛ چون مخاطب فیلم‌های داستانی همراه تماشای این گونه فیلم‌ها، به تماشای مستند هم می‌نشیند.

مصطفی رزاق‌کریمی با بیان این که حضور سینمای مستند در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر شاخصه خوبی است تا متوجه شویم سینمای مستند به دست فراموشی سپرده نشده است، تاکید کرد: این تجربه آغازی تازه برای آینده است و پس از جشنواره بازخوردهای آن مشخص خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 79344 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79344
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات