ورژن پیشرفته خانم‌های قری در تلویزیون+فیلم

ما فکر می‌کردیم فقط ادمین کانال خانوم‌های قریه که اینقدر خلاقه و پیشنهادهای جذاب تو آستین داره؛ نگو همه آدم‌ها می‌تونن به سهم خودشون ادمین کانال خانوم‌های قری باشن. نمونه‌اش همین خانوم کارشناس شبکه استانی یزد.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: ما فکر می‌کردیم فقط ادمین کانال خانوم‌های قریه که اینقدر خلاقه و پیشنهادهای جذاب تو آستین داره؛ نگو همه آدم‌ها می‌تونن به سهم خودشون ادمین کانال خانوم‌های قری باشن. نمونه‌اش همین خانوم کارشناس شبکه استانی یزد. به‌جای اینکه بهتون پیشنهاد بده که برای همسرانتان کیک و آب‌پرتقال آماده کنین و در آستانه ولنتاین ازشون پذیرایی کنین از شما می‌خواد که با یه تشت آب یا شیر و گلبرگ‌های پرپر ازشون استقبال کنین. تا همین‌جا هم که به موضوع اشاره کردیم خیلی هنر کردیم؛ اگر خیلی وسوسه شدین که باقی ماجرا رو بدونین ویدئوش رو تو فضای مجازی سرچ کنین. نذارین بچه‌های تحریریه‌مون از نون خوردن بیفتن.

درباره پیشنهاداتی از این دست همیشه موضع‌گیری‌های سختی می‌کنیم اولین دلیلش اینه که همیشه یا از این‌ور بوم می‌افتیم یا اون‌ور بوم. هیچ‌وقت هیچ کارشناسی تو رسانه پیشنهاداتش رو برای زن و مرد به‌صورت همزمان و موازی ارائه نمی‌ده برای همین دسته زن ستیزها و دسته مرد ستیزها رو به‌جون هم می‌اندازن. البته شاید هم این یه ترفند برای بالا رفتن رِیت و امتیاز یه مطلب تو فضای مجازی باشه و باعث دیده‌شدنش بشه اما هرچی که هست تا حالا جواب نداده و بعد از این هم ظاهراً قرار نیست جواب بده. پیشنهاداتی از این دست از حوصله مخاطب فضای مجازی خارجه و در دسته‌بندی کلیشه‌های جنسیتی قرار می‌گیره و باعث می‌شه مخاطب به‌شدت بهش واکنش نشون بده. لطفاً دیده‌شدن از این طریق رو کنار بذارین و به‌فکر روش‌های جایگزین دیگه‌ای برای مطرح شدن باشین.

مخاطب فضای مجازی شما رو در سی ثانیه قضاوت می‌کنه، مثل یک ربات برنامه‌ریزی شده حساسیت کلماتتون رو اندازه می‌گیره و به اونها واکنش نشون می‌ده و در طبقه‌بندی‌های ذهنی‌ش شما در دسته خوب‌ها و بدها قرار می‌ده.

مخاطب فضای مجازی از موضوعاتی که گوینده رو در دسته معمولی‌ها طبقه‌بندی می‌کنه فراریه و وقتش رو صرف اونها نمی‌کنه و براشون انرژی مثبت یا منفی صرف نمی‌کنه. شاید این ویدئو به‌نوعی تابوشکنی در رسانه ملی باشه اما بیشتر از اونکه جای تابوشکنی‌ش رو ببینیم می‌شه نفرتی که مردم از کسی که این نسخه‌ها رو برای زنان کشور می‌پیچه رو ببینیم، خانم کارشناس کاش اشتباه بزرگت رو با گفتن این یک پیشنهاد دو جانبه است جبران می‌کردی و فلاش‌بک نمی‌زدی به ۲۵۰ سال پیش و آیین تشت مسی و خوش‌آمد گویی به مردان هنگام ورود به خونه!

پایان پیام

کد خبر : 77010 ساعت خبر : 9:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77010
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات