وقتی همه خواب بودند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اصغر عطایی؛ مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: «از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده درختانی که برف بر روی آنها نشسته آنها را تکان دهند.»

لابد قراره شهرداری در بیانیه‌های بعدی فاز صمیمانه‌تری با شهروندان برداره وبا این حساب احتمالاً در بیانیه دوم از شهروندان می‌خواد که در صورت چاله‌های معابر محل سکونت خود را پر کنند و با انتشار فرمول آسفالت اونها رو به مشارکت تو آسفالت کردن خیابون‌ها دعوت می‌کنه. در بیانیه سوم از مردم می‌خواد که از سدمعبر کننده‌ها خرید نکنن و اگر نمونه‌ای از اونها رو دیدن برخورد قهری مناسب رو باهاش داشته‌باشن و حتماً بلافاصله بعدش قضیه رو تکذیب کنن. در بیانیه چهارم از مردم می‌خواد که حقوق پرسنل شهرداری رو به‌صورت مشارکتی پرداخت کنن. در بیانیه پنجم ازشون می‌خواد که یه زنگ بزنن به ستاد بحران یه آمار بگیرن بعد به شهرداری هم خبر بدن. در بیانیه ششم به مردم می‌گن که هرچقدر منتظر موندیم که برف‌ها آب بشن نشدن، خودتون دو بسته نمک همراهتون داشته‌باشین.

در بیانیه هفتم می‌گن هر وقت لودرها وبرف پاروکن‌هاتون مستقر شدن یه عکس بگیرین برای ما هم بفرستین؛ هزینه‌اش رو هم حساب کنین ما و شما نداریم دیگه! در بیانیه هشتم از مردم می‌خواد که به وضعیت آلودگی هوا و ترافیک شهرها رسیدگی کنن.

در بیانیه نهم هم از مردم می‌خواد حالا که شاخه‌ها رو تکوندین؛ سطل‌های زباله شهری رو هم خالی کنین که ببینیم در مواقع بحرانی می‌تونین از پس زباله‌هاتون بر بیاین یا اون رو هم خودمون باید انجام بدیم، ضمن اینکه یه فکری هم برای موش‌های غنی‌شده شهری بکنین و همین جوری که دارین معضل ترافیک و موش و زباله رو حل می‌کنید لطفاً به سامانه رضایت از عملکرد شهرداری برین و به عملکرد ما نمره کامل بدین و صراحتاً هم اعلام کنین که از ما راضی هستین و یادتون باشه ما اصلاً هم غافلگیر نشدیم فقط هدفمون این بود که بهتون یاد بدیم چه جوری تو برف و سیل و زلزله و پلاسکو و کلاً بحران روی پای خودتون بایستین و ما هم از این فاصله تماشاتون می‌کنیم و لایکتون می‌کنیم و با اجازه هم شئر می‌کنیم!

پایان پیام

کد خبر : 77075 ساعت خبر : 10:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77075
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات