پورتال جامع گردشگری سلامت ایران راه‌اندازی می‌شود

پورتال جامع گردشگری سلامت ایران راه‌اندازی می‌شود

پایگاه خبری گلونی، سمیه باقری حسن‌کیاده: رئیس انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت گفت: پورتال جامع گردشگری سلامت ایران ( Iran HTP ) بزودی آغاز به کار خواهد کرد .

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنند باید حتماً تاجر، ماجراجو و یا در یک‌کلام مارکوپولو باشند تا مقصدی را برای سفر انتخاب کنند، باید خدمتتان عرض کنم که یا از هدف مارکوپولو برای سفر که همانا یافتن امپراطور افسانه‌ای مغول‌ها ،کوبلای خان، بود اطلاعی ندارید یا کلا اهل سفر نیستید و دنبال بهانه برای نرفتن می‌گردید.

امروزه در دهکده‌ی کوچک جهانی آن‌قدر که توریست نبودن بهانه می‌خواهد، توریست بودن نمی‌خواهد. کمترین بهانه برای سفر شما می‌تواند سلامتی‌تان باشد. تعجب نکنید؛ در تعریف گردشگری جدید همین‌که شما برای رهایی از تنش‌های زندگی روزمره و تجدید قوا، بدون داشتن هیچ بیماری جسمی مشخصی، سفری را به مناطق دارای چشمه‌های آب‌معدنی و آب گرم شروع کنید و همین‌که برای رهایی از مشکلات تنفسی شهرهای بزرگ عزم رفتن به مناطق خوش آب‌وهوا را داشته باشید، شما یک گردشگر سلامت به‌حساب می‌آیید.

پورتال جامع گردشگری سلامت ایران راه‌اندازی می‌شود

گردشگری سلامت، که از پیوستن دو صنعت پردرآمد سفر و پزشکی به وجود آمده است، به هر اهل سفری این اجازه را می‌دهد که در صورت داشتن بیماری تحت نظارت پزشک، با سفر به دهکده‌های سلامت برای درمان بیماری خود با استفاده از منابع طبیعی(نمک، لجن و …) یا گذراندن دوره‌ی نقاهت اقدام کند.

اگر به زیرمجموعه‌ی گردشگری سلامت، عمل‌های زیبایی و تخصصی را نیز اضافه کنیم لزوم سیستمی برای مدیریت گردشگری سلامت الزامی به نظر می‌رسد که البته با وعده‌ی آقای محمد جهانگیری ،رئیس انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت، باید به‌زودی شاهد آغاز به کار اولین پورتال جامع گردشگری سلامت در ایران و ارزآوری بیشتر در این صنعت پردرآمد باشیم. پورتالی که هدف از تشکیل آن، معرفی مراکز درمانی،‌ معرفی پزشکان و طب سنتی ایران، معرفی مراکز گردشگری و مراکز اقامتی نظیر هتل‌ها، اماکن گردشگری، تاریخ و تمدن ایران و ‌آژانس‌های گردشگری هست.

با هر هدف و دلیلی که سفر می‌کنید، سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

پایان پیام

کد خبر : 76675 ساعت خبر : 3:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76675
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات