چه خوب است برخی حرف‌ها در گوشی زده شود

این مجری تلویزیون در واکنش به اظهارات بی‌پروای برخی گفت: بعضی از حرف‌ها را بد نیست یک عده‌ای درگوشی به هم بگویند؛ خوب نیست هر سری از پرده برافتد، چون چه حاشا.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  فرزاد حسنی مجری تلویزیون و بازیگر سینما در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: اینکه یک مخاطب عادت کند که یک کارگردانی یک فیلمی را تهیه کند و ما هم دائما دلشوره داشته باشیم و دل‌دل کنیم که این بار فیلم او چگونه خواهد بود سورپرایز یک اتفاق خوش است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وقتی که کارگردان قدم به قدم شما را امیدوارتر کند و هیچ وقت ناامیدتان نکند، یعنی خوش‌شانسی.

حسنی در خصوص فیلم “شعله‌ور” نیز تصریح کرد: فیلم «شعله‌ور» نشان می‌دهد همه آن آتش‌هایی که زیر خاکستر بود، در «بی‌پولی» در «رگ خواب» و… این بار شعله‌ور شده؛ یک فیلمی که به نوعی اختصاصی برای مخاطبش درست شده است.

این بازیگر سینما تاکید کرد: در واقع هر فردی که فیلم “شعله‌ور” را نگاه می‌کند تصورش براین است که دنیای اطرافش به روایت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست زیبا نوشته شده است.

وی افزود: این‌که داستان در زابل بگذرد و داخل یک عدد کیوسک باشد مهم نیست، آنچه مهم است اینکه دنیای شما را محصور می‌کند در یک کمپ طبقاتی؛ حتما «شعله‌ور» را نگاه کنید زیرا با دیدن این فیلم به یاد این مثل می افتید «این را ببین اگر می‌خواهی آتش بگیری».

حسنی در خصوص فیلم “سوء تفاهم” نیز خاطرنشان کرد: اولین جمله‌ای که در فیلم «سوءتفاهم» به ذهن می‌آید همان فیلسوف دوست‌داشتنی و کارگردان کاربلد آقای معتمدی بعد از «قاعده بازی» است که یک بار دیگر همه آن چیزهایی را که دوست را می‌تواند در یک جمله بیاورد، یعنی تکلیف خودش را با شما در جمله اول مشخص می‌کند.

این مجری تلویزیون اضافه کرد: فیلم «سوءتفاهم» یک حُسن تفاهم از یک کارگردانی است که بلد است فلسفه را در دهان بازیگرانش بگذارد و انسان را وارد یک دوره‌ای کند و در این دوره بچرخاند و در عین حال که به تسلسل تیکه می‌اندازد.

حسنی بیان داشت: فیلم “سوء تفاهم” در عین حال به ما یادآوری می کند که تسلسل محال است، در واقع این فیلم نشان می‌دهد که یک جایی امکان دارد که دایره تسلسل‌ها هر چقدر هم که اصرار داشته باشیم، منقطع شود.

وی در پایان گفت: فیلم «سوءتفاهم» یکی از کارهای زیبا امسال است و خدا را شکر بیننده در اکران عمومی کم خواهد داشت، بعضی از حرف‌ها را بد نیست یک عده‌ای درگوشی به هم بگویند؛ خوب نیست هر سری از پرده برافتد، چون چه حاشا؟

پایان پیام

کد خبر : 78198 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=78198
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام مثل همیشه یک نقد دقیق و با انصاف