کدام سلبریتی‌ها را بلاک کنیم

کدام سلبریتی‌ها را بلاک کنیم

حالا که خود سلبریتی‌ها شوخی شوخی دارن کار دست خودشون می‌دن و حواسشون نیس که به قول معروف رو آنتن هستن و ملت به تماشای اونها نشستن از مردم می‌خوایم که این دوستان رو هرجایی تگ نکنن.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سلبریتی‌هامون از بی‌سوژگی در تولید محتوای فضای مجازی‌شون رنج می‌برن. باز خوبه که مردم همیشه هستن و به موقع زیر هر پست و جوکی به فراخور حال اونها تگشون می‌کنن اما حالا که خود سلبریتی‌ها شوخی شوخی دارن کار دست خودشون می‌دن و حواسشون نیس که به قول معروف رو آنتن هستن و ملت به تماشای اونها نشستن از مردم می‌خوایم که این دوستان رو هرجایی تگ نکنن یا لااقل قبل از تگ کردن مطمئن باشن که طرف کار دست خودش و خانواده‌اش نمی‌ده.

کدام سلبریتی‌ها را بلاک کنیم

حاشیه‌سازی هم که این‌روزها تبدیل به یک اصل مهم در زندگی سلبریتی‌ها شده، بالاخره برف اومده و همه استوری‌ها یا از برفه یا از ترانه‌هایی که حال مخاطب رو تو این روزهای برفی خوب کنه و اونها سعی می‌کنن که استوری‌شون از بقیه متفاوت باشه. برای همین اگر دیدی یهویی یکی‌شون تصمیم گرفت همسرش رو زیر برف دفن کنه برای اینکه مجبور بشه تا مهریه رو ببخشه؛ نترسید. شما با یک گونه نادر از سلبریتی‌ها روبرو هستین که شما رو ترغیب می‌کنه کارهاش رو دنبال کنین البته نه به‌خاطر اینکه شیفته هنرش شدین فقط برای اینکه کنجکاوین بدونین آخر این بازی «کی برای مخاطب از همه سرگرم‌کننده‌تره» به کجا می‌کشه.

از شش ماه پیش تا الان در صدر اخبار زرد بودن کار هر کسی نیس. انرژی زیادی از آدم می‌گیره و بالاخره یه‌جایی آخرین سوتی رو می‌دین و مخاطب مجبور می‌شه برای همیشه آنفالو و بلاکتون کنه؛ چون می‌ترسه شما جنبه تماشای بیشتر از طرف مردم رو نداشته‌باشین.

می‌ترسه برای دیده‌شدن آخرش کار دست خودتون بدین. بهترین ابزار مقابله با سلبریتی‌هایی با دغدغه دیده‌شدن به هر قیمت ندیده گرفتن اونهاست. نذاریم اونها کنار حال همه روزها و شب‌هامون جا خوش کنن و از بودنشون تو لیست سرگرمی‌های دائمی‌مون پر از اعتمادبه‌نفس بشن. بایکوت کردنشون می‌تونه مثل یه تلنگر اونها رو به خودشون بیاره. شاید باعث بشه حال خودشون رو دوره کنن و یه سؤال اساسی و مهم از خودشون بپرسن و اون‌هم اینکه چه‌جوری به اینجا کشیده‌شدم؟! پیدا کردن این جواب شاید بتونه نجاتشون بده یه مسیر مطمئن‌تر رو برای دوست‌داشته‌شدن توسط مردم انتخاب کنن.

 

 

پایان پیام

کد خبر : 77032 ساعت خبر : 8:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77032
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات