«گسل» تئاتری که تماشاگران بازیگران اصلی آن هستند

نمایش درمانی «گُسل» با نویسندگی سیدحسن حسینی_ سعید میرزایی و هانیه وزیرپناه و کارگردانی مشترک سیدحسن حسینی و سعید میرزایی با بازی تماشاگران خود اواخر بهمن‌ماه ۹۶ در اریکه سمر اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «گُسل» داستان نمایش زندگی پسری به نام (بُوی بُوی) است که از زمان تولد تا مراحل رشد اجتماعی‌اش در جامعه روایت می‌شود. در این نمایش موقعیت‌های مختلفی نشان داده می‌شود که (بُوی بُوی) در خانواده و جامعه دچار بحران هویت شده است.

تحلیل اطلاعات و داده‌های حوزه روانشناسی تئاتر درمانی «گُسل» بر عهده موسسه روانشناسی مسیر است.

از ویژگی‌های نمایش «گُسل» می‌توان به ظرفیت محدود تماشاگر اشاره کرد که در هر اجرا فقط ۵ مخاطب می‌توانند اثر را ببینند و خود بازیگران اصلی این نمایش خواهند شد مخاطبانی که با حضورشان موقعیت‌های نمایش را خلق می‌کنند. نمایش «گُسل» یک وضعیت دراماتیک است که مخاطبین با چالش‌هایی که در نمایش وجود دارد، درگیر موقعیت‌ها می‌شوند. مکان اجرایی نمایش در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. اما جهان اثر در این آپارتمان به شکلی طراحی شده است که نمادی از درونیات شخصیت اصلی نمایش می‌باشد. شکست زمان با نوع تغییرات فضایی از وسایل صحنه و موسیقی و افکت، ما را به لایه‌های پنهانی نمایش سوق می‌دهد.

بازیگران ثابت گُسل؛ رسول صوری_ پگاه پورجهانی_ پریا ابراهیمی_ پوریا سعیدیان_ سبحان بابائی_ مرضیه موسوی_ الهام شیخ علیزاده_ نیلوفر محمدی_ امیررضا کوشانی _احمد ابراهیم‌وند_ علی ناصری_ علی سعیدیان_ علیرضا اسفندیار_ علیرضا سلطان‌علی_ ارغوان طاهری‌فرد هستند.

سایر عوامل این اثر نمایشی؛ هانیه وزیر پناه (مشاوره روانشناسی)، ارم هوربد (تهیه کننده)، امیر رضا هرمزی (مدیر اجرایی)، رسول صوری و پگاه پورجهانی (دستیار کارگردان)، پریا ابراهیمی (منشی صحنه)، سبحان بابائی (مدیر صحنه)، سعید میرزایی (طراح پوستر و ساخت تیزر)، علی‌اکبر مجدراد (روابط‌عمومی) می‌باشند.

نمایش درمانی-آپارتمانی «گُسل» در روزهای ۲۵ الی ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۲۰ به مدت ۶۰دقیقه در موسسه اریکه سمر به نشانی پاسداران_ دروس خیابان فکوریان خیابان اسلامیه شرقی بن‌بست حبیبی پلاک ۴ به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایش درمانی و آپارتمانی جهت اخذ اطلاعات لازم برای حضور و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۹۱۰۵۹۳۰۰۲۹ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 79464 ساعت خبر : 5:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=79464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات