برج میلاد و تب لاکچری
خوشم میاد این تب لاکچری به همه سطوح مدیریتی حتی در برج میلاد هم نفوذ کرده و دیگه کتمان هم نمیشه!
پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفریخواه: علی درویشپور؛ مدیرعامل برج میلاد در پاسخ به قلیونکشی اطراف برج میلاد گفت: «یه مورد هم اتراق و فرش اندازی نبود. مطلب روشنه؛ اینجا باید درجه یک نگهداری بشه و اینطور نباشه که فقط آدمهای خاص بیاین. برج میلاد نه تبدیل شده به فضایی مانند پارک و فرهنگسراها که هر کس خواست بیاید و بنشینه.»
قلیانکشهای حوالی برج میلاد بدانند
البته خبر خوب برای قلیونکشها اینه که اون فضا و آبوهوای اطرافش یه جوریه که سرانه قلیون کشیدنتون رو خودبخود تأمین میکنه؛ یعنی شما پات رو بذاری تو اتوبان اگر برج رو براثر آلودگی هوا ندیدی نباید خودت رو ببازی یه آدامس دوسیبنعنا میجوی؛ چشمهات رو میبندی و دو تا پوک بزرگ از هوا میگیری هم سرب خونت تأمین میشه هم نیازت به قلیون از بین میره؛ خودبخود هم ۷۵ درصد رگهای مغزت بسته میشه و دردسرهای قلیون مبنی بر آتیش و زغال و تنباکوی سرطانی رو نداره؛ یعنی اگر میخوای پکیج کامل سرطان و بیماریهای قلبی رو با هم برداری از این نسخه استفاده کن تضمینی جواب میده.
خبر بد هم اینه که بهجای سلفی با قلیون که کاملاً تاریخ مصرفش گذشته میتونی تو فضای لاکچری برج با غذاهای خاصش سلفی بگیری؛ البته باید عیدی و سنواتت رو کنار بذاری یا یه اسپانسر و حامی مالی قوی پیدا کنی که اونهم کار سختی نیست.
یه چرخ تو اینستاگرام و تلگرام بزنی میبینی که تحتعنوان یه مزهکننده غذا میتونی اینکار رو انجام بدی؛ فقط ترجیحاً باید روی افزایش تعداد فالوئرهات کار کنی؛ یعنی شمایی که دایره دوستان و آشنایانتون تو اینستاگرام همونهایی که بهت تو روزهای عید عیدی میدن؛ خیلی نمیتونی تو این حوزه موفق باشی؛ راهحل ساده دیگهاش هم اینه که دوبار سرمایهگذاری کنه دوتا رستوران توپ بری بعد با خیال راحت هشتگ لاکچری بزنی پای پستهات و بعدش خودت میبینی که بهعنوان نماد تبلیغات رستوران برج میلاد بهکمک همون هشتگ لاکچری تو کل فضای مجازی شناخته میشی. خوشم میاد این تب لاکچری به همه سطوح مدیریتی حتی در برج میلاد هم نفوذ کرده و دیگه کتمان هم نمیشه!
پایان پیام
کد خبر : 85900 ساعت خبر : 10:40 ب.ظ