خرید سکویا با فروش کلیه

این شکست در دیدن نمیه پر لیوان باعث نشد از تلاش دست بردارم. پس با روشی دیگر سعی کردم که روزگار را بر خود ساده کنم و شاد زندگی کنم. پس تصمیم گرفتم که در زمینه شناخت ماشین مطالعه کنم.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: توی هواپیما نشسته بودیم و منتظر پریدن. البته پریدن به آسمان نه دنیای باقی. پسر کوچک یکی از دوستام کنارم نشسته بود. گفت: عمو می‌ترسی؟ گفتم: از چه؟ گفت: از هواپیما. گفم: هواپیما که ترس ندارد، دارد؟ گفت: به هر حال اگر می‌ترسی بگو تا یک روش یادت بدهم. گفتم: فکر کن می‌ترسم، چه کنم که نترسم.

به سمتش برگشت و گفت: ببین عمو،‌ فراموش نکن که خطر مرگ در آسمان خیلی خیلی کمتر از خطر مرگ در جاده‌هاست. بعد هم بیا به جای چیزهای بد و منفی به چیزهای مثبت نگاه کنیم. مثلا الان این هواپیما بوی مینی‌بوس می‌دهد اما مهم عطری است که شما زده‌اید. شاید این هواپیما نو نباشد اما خلبانش حرفه‌ای است. همچنین در مقصد قرار است شام برویم شیشلیک بخوریم. پس به عطر و خلبان و شیشلیک فکر کنید تا برسیم.

بعد از این سفر سعی کردم نیمه پر لیوان را نیز ببینم. یک بار که داشتم در مترو له می‌شدم دیدم یک نفر را روزنامه وارد شد. گفتم به خاطر همین شهروند روزنامه‌خوان فرهنگی له شدن را تحمل می‌کنم.

با خودم گفتم امروز چه روز زیبایی است که یک شهروند با روزنامه وارد مترو شده است. سه ایستگاه بعد واگن کمی خالی شد. همان آقا روزنامه را پهن کرد و روی آن نشست.
این شکست در دیدن نمیه پر لیوان باعث نشد از تلاش دست بردارم.

پس با روشی دیگر سعی کردم که روزگار را بر خود ساده کنم و شاد زندگی کنم. پس تصمیم گرفتم که در زمینه شناخت ماشین مطالعه کنم. راستش را بخواهید من عاشق چیزی هستم که نمی‌توانم بخرم.

عاشق تویوتا لندکروزم که ارزان‌ترینش ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. در تهران به‌ویژه اگر عاشق لندکروز باشی خیلی عذاب می‌کشی چون لندکروز عین نخود توی خیابان‌های تهران ریخته است. از انواع و اقسامش.

عشق به لندکروز و شاسی‌بلند داشت دیوانه‌ام می‌کرد که تصمیم گرفتم کاری کنم و نیمه پر لیوان را ببینم. نیمه خالی لیوان این بود که من تا ابد نمی‌توانم لندکروز بخرم اما نخریدن لندکروز نباید باعث نشناختن می‌شد.

یعنی چه؟ یعنی الان هیچ شاسی‌بلندی در ایران نیست که من نشناسم. چشم‌بسته می‌توانم درباره یک شاسی‌بلند برایتان حرف بزنم و مشخصاتش را بگویم. این بازی باعث شد تا از نداشتن لندکروز غصه نخورم چون الان فهمیده‌ام که هیچ ماشینی کامل نیست و اتفاقا ماشین‌های بهتری از لندکروز هستند که البته در ایران وجود ندارند.

اصلا از همان روزی که فهمیدم بسیاری از شاسی‌بلندهای خوب در دنیا هست که اصلا در ایران نیست خوشحال شدم چون الان دوست دارم یک سکویا داشته باشم که اصلا در ایران نیست.

یعنی الان مشکل من یک میلیارد تومان پول سکویا نیست چون بالاخره پول را می‌شود با فروش کلیه جور کرد. مشکل این است که سکویا اصلا در ایران نیست که یکی بخرم. شِت.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 86817 ساعت خبر : 8:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86817
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات