راهکارهایی مطئن برای تنبیه بچه

اگر ۱۲ساعت از تغییر رمز وای‌فای منزل گذشت و نشانه‌هایی از ندامت در چهره وی پدیدار نگشت، به راهکارهای ما شک نکنید، مطمئن شوید که فرزندتان اینترنت گوشی‌اش را فعال کرده و در دل به شما می‌خندد، به‌همین‌خاطر و در یک اقدام از پیش طراحی شده و زمانی‌که به سرویس‌بهداشتی رفت، اقدام به مخفی کردن تلفن‌همراهش کنید.

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: این ژاپنی‌ها هم انسان‌های عجیب و غریبی هستند، پسربچه ۷ ساله‌ای در این کشور به خودروها سنگ می‌زده و مادر و پدرش برای تنبیه او را به چنگلی پر از خرس برده و رها کرده‌اند و بعد از چند ساعت که برگشته‌اند خبری از کودک نبوده، پلیس ۶ روز به دنبال بچه گشته و بالاخره او را سالم پیدا کرده‌است.

تعجب ما از ژاپنی‌ها این است که تصور می‌کنند چنین روش‌های سوسولی‌ای برای تنبیه فرزندان جواب می‌دهد، خب بچه‌ای که این‌همه خفن باشد که بتواند به ماشین سنگ بزند، یعنی نمی‌تواند از پس چند خرس در جنگل بربیاید؟ احتمالا تا چند وقت دیگر سلفی‌هایی که با خرس گرفته هم منتشر خواهند شد.

پیشنهاد ما به این زوج ژاپنی آن است که اگر این دفعه فرزندشان شیطنت کرد، به جای آن تنبیه‌های ساده و بدون نتیجه، از مورد زیر بهره ببرند.

برای آنکه فرزندتان متوجه اشتباهش شود، می‌توانید به عنوان تنبیه اینترنت را به مدت یک ساعت قطع کنید. با توجه به اعتیاد بسیاری از کودکان، نوجوانان و جوانان به اینترنت و نرم‌افزارهای موبایلی، مطمئنا این شیوه خیلی زود جواب می‌دهد، اگر فرزندتان مقاومت کرد و خیره‌بازی درآورد می‌توانید رمز وای‌فای منزل را تغییر داده و تا هر زمان وی اشتباهش را قبول نکرده و قول اصلاح را نداده، رمز جدید را به او ندهید.

اگر ۱۲ساعت از تغییر رمز وای‌فای منزل گذشت و نشانه‌هایی از ندامت در چهره وی پدیدار نگشت، به راهکارهای ما شک نکنید، مطمئن شوید که فرزندتان اینترنت گوشی‌اش را فعال کرده و در دل به شما می‌خندد، به‌همین‌خاطر و در یک اقدام از پیش طراحی شده و زمانی‌که به سرویس‌بهداشتی رفت، اقدام به مخفی کردن تلفن‌همراهش کنید. هنوز چند دقیقه نگذشته، نشانه‌های نیاز بدنش به اینترنت پدیدار می‌شود و به شما قول خواهد داد دیگر آن کار اشتباه را نکند.

وقتی متوجه قدرت این روش تربیتی ما می‌شوید که بدانید از ۹۹درصد جوانان حاضرند به جنگل پر از خرس بروند، اما یک لحظه اینترنتشان قطع نشود.

پایان پیام

کد خبر : 86831 ساعت خبر : 8:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات