سلبریتی‌ها و آنتن رسانه

سلبریتی‌ها و آنتن رسانه

باید دید در کنداکتور و آنتن رسانه‌ها کدام سلبریتی‌ها می‌توانند فرصت حضور را پیدا کنند؛ حاشیه‌سازها برای سرگرم‌کنندگی یا آنهایی که دغدغه‌شان ترویج فرهنگ در بین مخاطبین است.

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری‌خواه: سلبریتی‌ها راه نجات برنامه‌ها هستند؛ به‌نظر می‌رسد تب حضور آنها درتلویزیون و رادیو هیچگاه قرار نیست فروکش کند و آنها هم بازار عید و بازارهای مناسبتی تهیه‌کننده‌ها را می‌شناسند. هدایایی که برای دعوت از آنها به‌حسابشان واریز می‌شود هم تنوع زیادی دارند از سکه‌های بهارآزادی تا ده میلیون تومان متغیر است، به این ارقام هم گاهی اعتباری نیست و چیزی که سلبریتی‌ها برای حضور در یک برنامه می‌گیرند گاهی از این ارقام هم بالاتر است.

سلبریتی‌ها و آنتن رسانه

گاهی حضور آدم‌های مشهور باعث جریان‌سازی در یک رسانه می‌شود و معادلش همان کمپین‌های فضای مجازی است این اتفاق فرهنگی خوبی است؛ می‌توان روی آن حسابی مانور داد اما سرگرم کنندگی با حضور سلبریتی‌ها ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ گاهی شکستن مرزهای حریم خصوصی می‌تواند باعث ریزش مخاطبین یک برنامه شود.

همه بار مخاطب به دوش سلبریتی‌هاست

حضور سلبریتی‌ها می‌تواند خلاقیت را در عوامل تهیه یک برنامه از بین ببرد؛ آن‌ها همه بار معنایی و مفهومی برنامه را به دوش سلبریتی‌ها می‌اندازند. سلبریتی‌های تکراری و حرف‌های هزاربار گفته شده از آفت‌های برنامه‌های مناسبتی هستند. لیست سلبریتی‌هایی که می‌توانند شانس حضور در یک برنامه مناسبتی را داشته‌باشند با وسواس زیادی چیده می‌شود اما حضور پر تکرار آنها روی آنتن رسانه . کنداکتور آن گاهی مردم را دلسرد می‌کند.

تکنیک‌های تازه اجرا قربانی می‌گیرند

تکنیک‌های اجرا هم هرروز به‌روز می‌شود به‌نظر می‌رسد در تکنیک‌های تازه‌تر برای ایجاد تعلیق در ببیندگان می‌شود حریم خصوصی افراد مشهور را شکست البته مطمئن باشید در جسورانه‌ترین اجراها هم این اطمینان به مهمان برنامه داده‌می‌شود که مجری وارد فضاهایی که آنها دوست ندارند نشود. گاهی تب اجرا و داشتن تریبون و افزایش آمار بیندگان و داشتن برچسب یک اجرای متفاوت و هیجان‌انگیز گاهی همه این معادلات را بر هم می‌زند. رسانه‌ها امسال هم تمام قد به استقبال عید می‌روند.

لیست خیال‌انگیر مهمان‌ها بسته شده و قراردادهای ضمنی و رسمی هم منعقد شده و بینندگان و شنوندگان هم قرار است یک اجرای تازه و یک برنامه کاملاً تولیدی و نو را ببینند وعده‌ای که هر سال به آنها داده‌می‌شود

باید دید در کنداکتور و آنتن رسانه‌ها کدام سلبریتی‌ها می‌توانند فرصت حضور را پیدا کنند؛ حاشیه‌سازها برای سرگرم‌کنندگی یا آنهایی که دغدغه‌شان ترویج فرهنگ در بین مخاطبین است.

پایان پیام

کد خبر : 86489 ساعت خبر : 7:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86489
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات