ژانگولربازی‌های محسن افشانی تمامی ندارد+فیلم

ژانگولربازی‌های محسن افشانی تمامی ندارد+فیلم

یکی از این سلبریتی‌ها که محتوای مبتذل تولید می‌کند محسن افشانی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شاید حتی یک سال پیش برای اینکه ثابت کنیم که برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های معروف مرزهای ابتذال را در اینستاگرام جابجا کرده‌اند نیاز داشتیم که ساعت‌ها در اینستاگرام بچرخیم و چند مصداق برای این گفته خود پیدا کنیم. اما امروزه بسیاری از چهره‌های مشهور در اینستاگرام هستند که تمام تولید محتوای‌شان، تمام عکس‌ها و فیلم‌هایی که منتشر می‌کنند سراسر ابتذال است.

ما مبتذل را به معنی مستعمل به کار می‌بریم. یعنی یک چیز تکرار شده، دستمالی شده و بارها استفاده شده. محتوای مبتذل یعنی سطحی‌ترین نوع تولید محتوا. وقتی می‌گوییم صفحه یک بازیگر معروف پر از محتوای مبتذل است یعنی اینکه شما با دیدن آن صفحه هیچ چیز تازه‌ای یاد نمی‌گیرید و وقت و عمر و حجم اینترنت‌تان هدر می‌رود.

ژانگولربازی‌های محسن افشانی تمامی ندارد

متاسفانه مردم ما این روزها کمتر کتاب روزنامه می‌خوانند و ولگردی در صفحات این افراد مشهور را جایگزین کتابخوانی کرده‌اند.

از این چهره‌ها ناامید شده‌ایم

به نظر می رسد از برخی چهره‌های مشهور نمی‌توان انتظار داشت که محتوای درست تولید کنند و بسیاری از کارشناسان رسانه و کارشناسان علوم اجتماعی و جامعه‌شناسان از آنها قطع امید کرده‌اند اما هنوز می‌شود از کاربران انتظار داشت که این صفحات و این محتوای مبتذل را فالو نکنند و برای آنها لایک نفرستند و کامنت نگذارند.

برای یکبار هم که شده فکر کنیم آیا واقعا این نوع از محتوا ارزش دیدن دارد آیا حیف نیست وقت ما صرف دیدن این محتوا در فضای مجازی شود؟

پایان پیام

کد خبر : 86316 ساعت خبر : 1:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86316
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات