کمتر سریالی با موضوع حمایت از حیوانات ساخته شده است

لاله اسکندری که قرار است به‌زودی مقابل دوربین سریال «خانواده دکتر ماهان» برود، در این زمینه گفت: دغدغه این سریال محیط زیست است و تاکنون سریالی که مستقیما به مساله محیط زیست بپردازد در تلویزیون ساخته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این بازیگر درباره‌ی نقش خود در سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل، توضیح داد: آنچه در نگاه اول برایم جذاب بود و دوست داشتم در این مجموعه حضور داشته باشم، قصه این سریال است. موضوع و دغدغه این مجموعه تلویزیونی محیط زیست و حمایت از حیوانات است. شاید در این سال‌ها در تلویزیون، مجموعه‌ای با این موضوع کمتر داشتیم و سریالی مشخصا به این موضوع نپرداخته است.

او که در این سریال نقش «نیلوفر» را ایفا می‌کند، با بیان اینکه «ساخت سریالی با مضمون محیط زیست اتفاقی نو محسوب می‌شود»، اظهار کرد: امیدوارم در تولید این کار نیز اتفاقات خوبی رخ دهد و ما بتوانیم چگونگی رفتار با پیرامون، محیط زیست و حیوانات را در بین مردم فرهنگسازی کنیم و قصه‌ای جذاب بسازیم تا مردم کشورمان آن را دوست داشته باشند.

اسکندری همچنین درباره مراحل تولید سریال «خانواده دکتر ماهان» بیان کرد: ما این روزها مشغول انجام مراحل پیش تولید این مجموعه هستیم و قرار است به‌زودی تولید این سریال آغاز شود و ساخت آن نیز چند ماه طول خواهد کشید.

بازیگر سریال‌های «خاک سرخ» و «مشق عشق» در پایان اظهار امیدواری کرد که نتیجه همراهی و همکاری تیم سازنده این مجموعه تلویزیونی، اتفاقی خوب را در مجموعه آثار تلویزیونی رقم بزند.

تصویربرداری سریال «خانواده دکتر ماهان» که به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم قرار است در ۲۶ قسمت ساخته شود، پس از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می‌شود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است و مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

امین زندگانی، حدیث فولادوند، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه‌محمدلو، ارسطو خوش‌رزم، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در سریال «خانواده دکتر ماهان» قطعی شده است.

به گفته راما قویدل «این سریال تلویزیونی در واقع یک درام اجتماعی خانوادگی با موضوع اصلی حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است؛ موضوعی بسیار مهم و جدی که تاکنون کمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است که به آن پرداخته می‌شود.»

عوامل سریال «خانواده دکتر ماهان» عبارتند از:

بهروز خوش‌رزم (تهیه‌کننده)، راما قویدل (کارگردان)، علی شیرمحمدی (مدیر تولید)، نسیم خُراشادی‌زاده (نویسنده)، آرش خلاق دوست (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلانزاده (مدیر صدابرداری)، سهیلا نعمتی (طراح صحنه و لباس)، مهین نویدی (طراح گریم)، سامرند معروفی (برنامه‌ریز)، سیاوش رمضانلو (دستیار اول کارگردان)، نگار افشار (دستیار دوم کارگردان)،محمدرضا جبلی (دستیار سوم کارگردان)، مهران بی پروا (عکاس)، مرتضی رنجبران (روابط عمومی).

پایان پیام

کد خبر : 83582 ساعت خبر : 4:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=83582
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات